Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρόστιμο μαμούθ, 30 εκατ. ευρώ από Επιτροπή Ανταγωνισμού στη NESTLE.

"Ποινή ρεκόρ για τα ελληνικά δεδομένα επέβαλλε η Επιτροπή Ανταγωνισμού κατά της μεγάλης βιομηχανίας τροφίμων Nestle σε ό,τι αφορά την πολύκροτη υπόθεση του καφέ। Επιβεβαιώνοντας το προ μίας εβδομάδας δημοσίευμα του protothema.gr που ανέφερε πως επίκειται άμεσα η δημοσιοποίηση της σχετικής απόφασης, η ανεξάρτητη Αρχή αποφάσισε να σκληρύνει την στάση της και να στείλει μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση για το θέμα του ελέγχου της αγοράς... Ειδικότερα, σε συνέχεια καταγγελιών του επιχειρηματία κι ανταγωνιστή της Nestle Hellas κ. Γ. Δρίτσα, η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού καταδίκασε την Nestle για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στην αγορά του στιγμιαίου καφέ μέσω:της παροχής εκπτώσεων στόχων και πίστεως, της απαγορεύσεως-παρεμπόδισης των παράλληλων εισαγωγών, αλλά και της απαγόρευσης διενέργειας παράλληλων προωθητικών ενεργειών με άλλα ανταγωνιστικά προϊόντα στις σχέσεις της με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ (αγορά στιγμιαίου καφέ λιανικής πώλησης),της επιβολής ρητών όρων αποκλειστικής προμήθειας και ομαδικών πωλήσεων, καθώς και της παροχής εκπτώσεων πίστεως που αποσκοπούσαν στη δημιουργία πιστής πελατειακής σχέσης μεταξύ της εν λόγω εταιρείας και των επιχειρήσεων μαζικής εστίασης (αγορά στιγμιαίου καφέ μαζικής εστίασης),της επιβολής υποκρύπτουσας υποχρέωσης μη ανταγωνισμού (αντίστοιχης της ‘αγγλικής ρήτρας’), στη σχέση της εταιρείας με τους διανομείς της.Ταυτόχρονα, η εταιρεία παραβίασε τα άρθρα 1 του ν.703/77 και 81 της ΣυνθΕΚ μέσω της απαγορεύσεως-παρεμπόδισης των παράλληλων εισαγωγών στις σχέσεις της με συγκεκριμένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ενώ ταυτόχρονα παραβίασε μόνο το άρθρο 1 του ν.703/77 δια της απαγόρευσης των παθητικών πωλήσεων στους διανομείς της.Σύμφωνα με το διατακτικό της Απόφασης η Επιτροπή Ανταγωνισμού σε Ολομέλειααποφάσισε ομοφώνως και σε φανερή ψηφοφορία να επιβάλλει πρόστιμο για κάθε ένα έτος παράβασης 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 29.786.764 ευρώ για την τέλεση όλων των ανωτέρω παραβάσεων. Επίσης επέβαλλε και πρόσθετο πρόστιμο για κάθε ένα έτος παράβασης 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 149.901 ευρώ."
http://newsmme.blogspot.com/2009/02/30-nestle.htm

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…