Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα ευεργετική ιδιότητα για την ασπιρίνη


Μια μελέτη καταδεικνύει ότι η χρήση της ασπιρίνης μπορεί να περιορίσει τους κινδύνους ενός τύπου καρκίνου του στομάχου κατά το 1/3.
Η «Βρετανική Επιθεώρηση για τον Καρκίνο» δημοσιεύει μια έρευνα που διεξήχθη σε 300.000 άτομα τα οποία μελετήθηκαν επί επτά χρόνια και στα οποία χορηγούνταν παυσίπονα αλλά το τελευταίο δωδεκάμηνο ελάμβαναν μόνο ασπιρίνη και αναλγητικά NSAID (μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη φάρμακα).
Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσοι έπαιρναν ασπιρίνη τακτικά είχαν λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρκίνο στο μέσο και κάτω σημείο του στομάχου.
Η λήψη της ασπιρίνης σε τακτά χρονικά διαστήματα είναι γνωστό ότι περιορίζει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου στο έντερο, αλλά μπορεί να εμφανίσει παρενέργειες όπως αιμορραγίες στην κοιλιακή χώρα. Λόγω των παρενεργειών αυτών οι γιατροί δεν συστήνουν τη συνεχή χρήση της ασπιρίνης ως προληπτικό μέτρο κατά του καρκίνου.
Από τους 311.115 ανθρώπους που πήραν μέρος στην έρευνα το 73% χρησιμοποίησε ασπιρίνη και το 56% ιβουπροφένη, που ανήκει στα NSAID, τουλάχιστον για μια φορά στο 12μηνο της τελευταίας φάσης της έρευνας. Το 1/4 των συμμετεχόντων έκανε καθημερινή χρήση ασπιρίνης ενώ το 10% ιβουπροφένης.
Η συχνότητα του καρκίνου στο μη καρδιακό στόμιο του στομάχου που καταμετρήθηκε στην έρευνα ήταν επτά στους 100.000 χρήστες ασπιρίνης, ενώ αυτοί που δεν χρησιμοποίησαν ασπιρίνη ήταν 11 στους 100.000. Επίσης καταγράφηκε 32% μείωση των κρουσμάτων αυτού του τύπου καρκίνου σε άτομα που χρησιμοποίησαν φάρμακα NSAID όπως η ιβουπροφένη.
«Σε καρκίνους που τα ποσοστά επιβίωσης είναι χαμηλά, η κατανόηση πως μπορεί να προληφθεί η ασθένεια είναι πολύ σημαντική, ωστόσο απαιτείται περαιτέρω έρευνα για να ανακαλυφθούν οι παρενέργειες και να εξισορροπηθούν τα οφέλη», δήλωσε ο Δρ. Λέσλι Ουόκερ διευθυντής του κέντρου πληροφόρησης του Κέντρου για την Έρευνα του Καρκίνου της Βρετανίας.
Κάθε χρόνο στη Βρετανία τουλάχιστον 8।000 άνθρωποι διαγιγνώσκονται με καρκίνο του στομάχου και περίπου 5.250 πεθαίνουν από την ασθένεια.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…