Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Λειτουργία μεγάλης ομάδας για τον ΠΑΟ»

ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΙΧΜΗΡΟΣ Ο Φ. ΣΟΥΡΠΗΣ ΣΤΟΝ SPORTDOG: «ΑΡΓΗΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΜΕΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ».- Ως την καλύτερη κίνηση που θα μπορούσε να κάνει ο Παναθηναϊκός για να εκσυγχρονίσει τον τρόπο λειτουργίας του, σχολίασε την αναδιάρθρωση του τμήματος σκάουτινγκ με «σημαίες» του συλλόγου, ο Φραγκίσκος Σούρπης. Αμυντικός της ομάδας του ’71, που είχε τεθεί αντιμέτωπος με τον Πιτ Κάιζερ στον τελικό του Γουέμπλει, ο κ. Σούρπης μίλησε στον sportdog για το νέο εγχείρημα της ΠΑΕ, τον πανάξιο αρχηγό του Άγιαξ και την επιτυχία των «πράσινων» να εξασφαλίσουν την συνεργασία του, για το λεγόμενο «παλιό καθεστώς», αλλά και για την ευρωπαϊκή προοπτική του «τριφυλλιού».
Κύριε Σούρπη, θα κάνετε ένα σχόλιο για την αναδιάρθρωση του τμήματος σκάουτινγκ του Παναθηναϊκού; Πώς κρίνετε αυτή την κίνηση; «Πιστεύω πως είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να κάνει η ΠΑΕ। Το επικροτώ, με την υποσημείωση, όμως, ότι έπρεπε αυτή η διαδικασία άργησε. Θα έπρεπε να έχει γίνει εδώ και οχτώ ή δέκα χρόνια». «Μεγάλη επιτυχία η συνεργασία με Κάιζερ» Μέλος και ο Πιτ Κάιζερ, ο αρχηγός της ομάδας του Άγιαξ το 1971, που αντιμετωπίσατε στον τελικό του Γουέμπλεϊ. Ένα σχόλιο για τον Ολλανδό; «Θεωρώ ότι ο Άγιαξ εκείνης της περιόδου, μαζί με την Ουγγαρία του Πούσκας, ήταν οι καλύτερες ομάδες που έχω δει ποτέ. Το γεγονός ότι ήταν μέλος, πολύ περισσότερο αρχηγός της, λέει από μόνο του πάρα πολλά. Πιστεύω ότι είναι μεγάλη επιτυχία που κατάφερε ο Παναθηναϊκός να εξασφαλίσει τη συνεργασία του, αλλά και χωρίς αυτόν το εγχείρημα θα ήταν εξίσου πετυχημένο. Και ξέρετε γιατί; Γιατί η ομάδα αποφάσισε να επιβραβεύσει για την προσφορά τους, τρεις πανάξιους αθλητές της και να τους δώσει το δικαίωμα να τη βοηθήσουν κι από άλλο πόστο. Για τον Ολλανδό, πάντως, μόνο θετικά μπορούν να είναι τα σχόλιά μου. Σκέφτομαι, μάλιστα, να παρακολουθήσω ξανά το dvd με εκείνη την αναμέτρηση, να τον θυμηθώ καλύτερα». Πόσο χρήσιμη είναι μια τέτοια ενέργεια, να εκσυγχρονίσει απόλυτα το τμήμα σκάουντιγκ, για μια ομάδα; «Όπως έχουν διαμορφωθεί τα πράγματα σήμερα, που οι μεταγραφές εξυπηρετούν κυρίως τους “μεσάζοντες” κι όχι τις ομάδες, πιστεύω ότι ήταν επιτακτική ανάγκη να συμβεί. Ο Παναθηναϊκός γίνεται τώρα μεγάλη ομάδα, εννοώ φυσικά και πέρα από τα σύνορα της Ελλάδας, γιατί ξεκίνησε να λειτουργεί σωστά. Η Λίβερπουλ για παράδειγμα έχει πολλά χρόνια να κατακτήσει το πρωτάθλημα στην Αγγλία, παρόλα αυτά ο τρόπος λειτουργίας της την κάνει μεγάλη ομάδα. Η Ρεάλ μπορεί να βρεθεί στην δεύτερη κατηγορία της Ισπανίας, παρόλα αυτά θα παραμείνει μια μεγάλη ομάδα. Το ίδιο ισχύει και για τον Παναθηναϊκό, που δείχνει να λειτουργεί πλέον με διαφορετικό τρόπο, από ότι στο πρόσφατο παρελθόν». «Ευρωπαϊκή λάμψη» Λένε πολλοί, ότι ο Παναθηναϊκός επιτέλους έδιωξε τους «κολλητούς των κολλητών» και εμπιστεύεται τους δικούς τους ανθρώπους, τα δικά του παιδιά. «Συμφωνώ απόλυτα! Τόσα χρόνια δεν υπήρχε αυτό που θέλαμε. Ο Παναθηναϊκός, πλέον, τιμάει τις σημαίες του. Γιατί αυτοί που διάλεξαν από τη διοίκηση να βοηθήσουν την ομάδα, δεν είναι απλοί ποδοσφαιριστές της, αλλά σημαίες. Όπως και ο πανάξιος αρχηγός του Άγιαξ. Οι ομάδες δεν αγοράζονται, χτίζονται σιγά-σιγά και αυτό ξεκίνησε να γίνεται στους “πράσινους”. Θεωρώ δε, ότι σε μια πενταετία ο Παναθηναϊκός θα μπορεί να λάμψει και σε ευρωπαϊκό επίπεδο». Και επιστροφή στην εγχώρια κορυφή; «Αυτό θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο, από τη στιγμή που επανήλθαν οι σωστές λύσεις. Οι αγαθές προθέσεις των διοικούντων τον σύλλογο, δε αμφισβητήθηκαν ποτέ. Το γεγονός, όμως, δεν ήξεραν το αντικείμενο και εμπιστεύτηκαν ίσως λάθος ανθρώπους, επίσης δεν αμφισβητήθηκε! Δεν είναι τυχαίο ότι είμαστε χωρίς τίτλους, από όταν αποχώρησε ουσιαστικά ο “καπετάνιος”. Ενδεικτικά, πάντως, όταν ήμουν στην Αγγλία είχα παρατηρήσει ότι η Λίβερπουλ είχε εφτά συμβούλους γύρω από τον πρόεδρο και ήταν όλοι τους πρώην πρόεδροι! Κι αυτό πιστεύω ότι θα πρέπει να γίνει στον Παναθηναϊκό, να προσφέρουν τις γνώσεις τους όσοι μπορούν και διοικητικά».
http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=89355

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…