Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έκλεβαν 22 εκ. ευρώ στο χιλιόμετρο



Γιώργος Στεργιόπουλος
«Υπέρογκο κόστος κατασκευής περιλαμβάνουν οι συμφωνίες παραχώρησης για τους πέντε νέους εθνικούς οδικούς άξονες της χώρας», όπως κατήγγειλε το στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Γιάννης Τερεζάκης, μιλώντας στην εκπομπή «ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ», το βράδυ της Δευτέρας.
Πρόκειται συγκεκριμένα για τους άξονες:
· Βόρειος άξονας Πελοποννήσου (Κόρινθος, Πάτρα, Πύργος)
· Ιόνια Οδός (Αντίρριο – Ιωάννινα)
· Επέκταση του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος - Τρίπολη (Σπάρτη – Καλαμάτα)
· Μαλιακός (έως Κλειδί Ημαθίας)
· Σύνδεση Λαμία – Κεντρική Ελλάδα
Ο κ. Τερεζάκης μάλιστα προχώρησε σε συγκρίσεις με άλλα ίδιου τύπου έργα, σε ευρωπαϊκές χώρες, αποδεικνύοντας πως κάτι δεν πάει καλά στο… βασίλειο της Δανιμαρκίας.
Οι δυσάρεστες εκπλήξεις που επιφυλάσσουν οι συμβάσεις αυτές στον Έλληνα φορολογούμενο, είναι πως προβλέπει αύξηση του τιμήματος κατασκευής έως 50%, σε περίπτωση καθυστέρησης.
Ακριβότερο κατά 22 εκ. ευρώ ανά χιλιόμετρο, είναι το κόστος της Ιόνιας Οδού από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα, σε σχέση με το έργο του διακρατικού άξονα Ιρλανδίας - Ηνωμένου Βασιλείου.
Τα στοιχεία που έφερε στο φως ο «ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ», για το αδικαιολόγητα υψηλό κόστος των νέων οδικών αξόνων της χώρας, μόνο προβληματισμό προκαλεί.
Την ίδια ώρα, οι συμβάσεις παραχώρησης με τις κοινοπραξίες των κατασκευαστών, που ανέλαβαν την υλοποίηση των πέντε νέων οδικών αξόνων, προβλέπουν και την εκμετάλλευση των σταθμών διοδίων, ως αντισταθμιστικό όφελος.
«Το προκλητικό είναι πως εισπράττουν για έτοιμα τμήματα οδικών αξόνων, που κατασκευάστηκαν με χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου, χωρίς να έχουν παραδώσει ούτε ένα χιλιόμετρο δρόμου δικής τους κατασκευής», σημειώνει το στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
© Zougla.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σάλος με ιερέα: Είμαι ομοφυλόφιλος και ευτυχής

Την αποκάλυψη ότι είναι «ένας ομοφυλόφιλος και ευτυχής ιερέας» έκανε ο 43χρονος Πολωνός υψηλόβαθμος κληρικός και θεολόγος Κριστόφ Τσαράμσα, μέλος της Επιτροπής για το Δόγμα της Πίστεως (πρώην Ιεράς Εξέτασης, τους περασμένος αιώνες), δεύτερος γραμματέας της Διεθνούς Θεολογικής Επιτροπής της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και καθηγητής στο καθολικό πανεπιστήμιο Γκρεγκοριάνα. Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Corriere della Sera, δηλώνει ότι γνωρίζει πως θα πληρώσει τις συνέπειες της πράξης του αυτής, «αλλά η Εκκλησία πρέπει να σταματήσει να εθελοτυφλεί και να καταλάβει ότι η λύση που προτείνει στους γκέι πιστούς, η πλήρης αποχή από την ζωή της αγάπης, είναι απάνθρωπη». Σε σχέση με τους λόγους που τον ώθησαν να προχωρήσει σε αυτήν την αποκάλυψη, o Τσαράμσα εξηγεί ότι «φτάνει η στιγμή κατά την οποία κάτι σπάει μέσα σου, δεν αντέχεις άλλο. Αν ήμουν μόνος θα χανόμουν μέσα στον εφιάλτη της άρνησης της ομοφυλοφιλίας μου, αλλά ο Θεός δεν μας αφήνει ποτέ μόνους. Και πιστεύω ότι με οδήγησε στο να κάν…

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …