Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

4ΕΚ.ΕΥΡΩ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΟΙ ΚΟΝΣΕΡΒΟΠΟΙΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ...Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ...

Σε απόγνωση βρίσκονται πολλές χιλιάδες αγρότες της Πέλλας και της Ημαθίας, καθώς παραμένουν απλήρωτοι από πέρσι το καλοκαίρι οπότε και παρέδωσαν στα κονσερβοποιεία συμπύρηνα ροδάκινα। Στους πάνω από 30.000 ροδακινοπαραγωγούς οφείλουν οι βιομήχανοι γύρω στα 4 εκατ. ευρώ και αισθητές είναι οι συνέπειες στην τοπική οικονομία που στενάζει, αν αναλογιστεί κανείς και τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε λόγω της οικονομικής κρίσης.Από την πλευρά τους οι κονσερβοποιοί ισχυρίζονται ότι αδυνατούν να πληρώσουν τους παραγωγούς λόγω της πτώσης των εξαγωγών και της μεγάλης καθυστέρησης στις πληρωμές από τους πελάτες τους στο εξωτερικό. Προσθέτουν ότι στις αποθήκες των εργοστασίων μένουν απούλητες μεγάλες ποσότητες με κομπόστα ροδάκινου. Επίσης οι 10.000 μόνιμοι και εποχιακοί εργαζόμενοι στα κονσερβοποιεία των δύο νομών φοβούνται ότι αν συνεχιστεί η ίδια κατάσταση, φέτος θα χαθούν πολλές θέσεις εργασίας.Αλλά σε οικονομικό αδιέξοδο μπορεί να βρεθούν φέτος το καλοκαίρι και οι παραγωγοί των επιτραπέζιων ροδάκινων, αφού η Ρωσία, που εισάγει μεγάλες ποσότητες των προϊόντων αυτών από τη χώρα μας, έχει ανακοινώσει ότι θα εισάγει ροδάκινα μόνο αν πιστοποιείται ότι είναι απαλλαγμένα από φυτοφάρμακα. Το πρόβλημα όμως είναι ότι τις αναλύσεις αυτές μπορούν να τις κάνουν μόνο τρία εργαστήρια που βρίσκονται στην περιοχή και τα οποία είναι αδύνατο να αντεπεξέλθουν στον όγκο της δουλειάς τους καλοκαιρινούς μήνες. Ετσι, εκφράζονται φόβοι ότι αν δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα το πρόβλημα, πολλοί παραγωγοί δε θα μπορούν να στείλουν τα προϊόντα τους στη Ρωσία.Υπάρχει όμως και ένα ακόμα πρόβλημα με τις εξαγωγές προς τη Ρωσία. Πολλά φορτηγά εταιρειών μεταφορών δε θα μπορούν να περάσουν τη Μολδαβία, καθώς η χώρα αυτή εκδίδει έναν περιορισμένο αριθμό καρτών διέλευσης. Ετσι, με δεδομένο ότι ήδη οι άδειες αυτές τελειώνουν, μεγάλες ποσότητες ροδάκινων δε θα μπορέσουν φέτος να προωθηθούν προς τη Ρωσία.ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...
ΠΡΕΖΑ TV

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…