Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο νόμος για τα «φρουτάκια» μάς οδηγεί σε πρόστιμο


Του Κωνσταντινου Kαλλεργη
Με πρόστιμο εκατομμυρίων ευρώ απειλείται η Ελλάδα για τη διαβόητη υπόθεση των λεγόμενων «κουλοχέρηδων» και την εν γένει απαγόρευση σχεδόν κάθε μορφής παιχνιδιού εκτός από τα... ξύλινα, μετά τη χθεσινή πρόταση του Γενικού Εισαγγελέα του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, όπου εκδικάζεται η προσφυγή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά της χώρας.
Η υπόθεση αφορά τον «νόμο Χριστοδουλάκη» του 2002 που ως αντικείμενο είχε να αντιμετωπίσει τα «φρουτάκια» που άνθισαν σε κάθε καφενείο της επικράτειας, αλλά εν τέλει απαγόρευσε σχεδόν τα πάντα: κάθε μορφή μηχανικού, ηλεκτρικού, ηλεκτρομηχανικού και ηλεκτρονικού παιχνιδιού ή όπως το θέτει το δικαστήριο, κάθε παιχνίδι που απαιτεί «συμβολή της μυϊκής δύναμης του παίκτη» με ή χωρίς «ηλεκτρικούς υποστηρικτικούς μηχανισμούς» ή έχει ηλεκτρονική μορφή, αυτόνομα ή εγκατεστημένο σε ηλεκτρονικό υπολογιστή (ή κινητό τηλέφωνο) σε κάθε δημόσιο ή ιδιωτικό χώρο, εκτός αν πρόκειται για καζίνο. Πρόκειται για νόμο που παραβιάζει, εκτός της κοινής λογικής, μερικές από τις βασικότερες αρχές του κοινοτικού Δικαίου όπως η ελευθερία διακίνησης εμπορευμάτων και υπηρεσιών εντός της Ε.Ε. και είχε οδηγήσει σε μια πρώτη καταδίκη της χώρας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο στις 26 Οκτωβρίου του 2006.Η απόφαση υποχρέωνε την Ελλάδα να καταργήσει ή να τροποποιήσει πλήρως τον νόμο, όμως αυτό δεν έγινε και τον Μάρτιο του 2008, ύστερα από διετή, άκαρπη, προσπάθεια συνεννόησης με την Αθήνα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή άσκησε, ως όφειλε, νέα προσφυγή ζητώντας την επιβολή προστίμου. Χθες, ο γενικός εισαγγελέας συντάχθηκε με την Επιτροπή, θεωρώντας ότι η στάση της Ελλάδας «παρουσιάζει ιδιαίτερο βαθμό σοβαρότητας» ως προς την καταπάτηση της ευρωπαϊκής έννομης τάξης, αν και το πρόστιμο που ζητάει να επιβληθεί είναι κάπως μικρότερο από εκείνο που ζήτησε η Επιτροπή. Προτείνει έτσι την επιβολή κατ’ αποκοπήν προστίμου ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ και, επιπλέον ημερήσιο πρόστιμο σχεδόν 32 χιλιάδων ευρώ, για κάθε ημέρα που θα περάσει από την απόφαση του Δικαστηρίου στην υπόθεση μέχρι την πλήρη συμμόρφωση της χώρας
http://citypress-gr.blogspot.com/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…