Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φεύγουν από τη ΔΕΗ σούπερ μάρκετ και επιχειρήσεις...


Υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές, και... υπόσχονται φθηνότερο ρεύμα...Από τα σούπερ μάρκετ, τα ξενοδοχεία, τα μεγάλα ιατρικά κέντρα, τα Μalls και γενικά τον τομέα του εμπορίου και των υπηρεσιών αρχίζει η «άλωση» του χαρτοφυλακίου της ΔΕΗ από τους ανταγωνιστές της।Πριν από λίγες ημέρες, καταστήματα των γνωστών αλυσίδων σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης και Βερόπουλος άλλαξαν εταιρεία, και από τη ΔΕΗ πέρασαν στην αυστριακή Verbund Εnerga, έναν από τους πολλούς εναλλακτικούς παρόχους με άδεια εμπορίας ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα। Πρόκειται για...29 καταστήματα του Σκλαβενίτη και 35 του Βερόπουλου, τα οποία θα ηλεκτροδοτούνται στο εξής από την αυστριακή εταιρεία, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες τούς απέσπασε από τη ΔΕΗ προσφέροντάς τους έκπτωση της τάξης του 5%-6% έναντι των προηγούμενων τιμολογίων τους।Το γεγονός έχει θορυβήσει έντονα τη ΔΕΗ, καθώς έχει πληροφορηθεί ότι κι άλλοι πελάτες της τής μέσης τάσης (ακούγονται ονόματα όπως των Carrefour, Α-Β Βασιλόπουλος κ।ά।) σκέφτονται να «αποσκιρτήσουν» προσπαθώντας εν μέσω κρίσης να μειώσουν το ενεργειακό τους κόστος। Τουλάχιστον άλλοι 5 από τους συνολικά 50 παρόχους με άδεια εμπορίας στην Ελλάδα- τα Ελληνικά Πετρέλαια, η ΤΕΡΝΑ, η ΕGL Ηellas (θυγατρική του ομώνυμου ελβετικού ομίλου), η σερβική ΕFΤ και η ελληνική ΑΤΕΛ- εξετάζουν μέσα στους επόμενους μήνες να «χτυπήσουν» πελάτες της ΔΕΗ στον τομέα της μέσης τάσης, όπου αντίθετα με ό,τι ισχύει στον οικιακό, υπάρχει σημαντικό περιθώριο να την ανταγωνιστούν। Στην κατηγορία αυτή ανήκουν 5.000 επιχειρήσεις από τους τομείς του εμπορίου, των υπηρεσιών και ορισμένες βιομηχανικές, που αντιπροσωπεύουν το 15%-20% της συνολικά πωλούμενης από τη ΔΕΗ ενέργειας και οι οποίες θεωρούνται «φιλέτα» της πελατείας της. Το «κόλπο» των ανταγωνιστών της, μάλιστα, είναι ότι προμηθεύουν τους νέους τους πελάτες με ρεύμα εκτός των ωρών αιχμής, όταν οι χρεώσεις είναι φθηνότερες και, άρα, τα περιθώρια κέρδους μεγαλύτερα. Για παράδειγμα, τα ψυγεία ενός σούπερ μάρκετ ηλεκτροδοτούνται καθ΄ όλο το 24ωρο, όμως οι ώρες αιχμής κατά τις οποίες η κατανάλωση αυξάνεται, δεν είναι κατά τη διάρκεια της νύχτας, αλλά το πρωί, όταν το κατάστημα αρχίζει να λειτουργεί. Η ηλεκτροδότηση αυτές τις ώρες αιχμής, όταν και το κόστος παραγωγής της κιλοβατώρας είναι υψηλότερο, εξακολουθεί να γίνεται από τη ΔΕΗ, με προφανή απώλεια εσόδων για την επιχείρηση. Για την ΔΕΗ, η ζημιά από την απώλεια π.χ. του Σκλαβενίτη εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε περίπου 1 εκατ. ευρώ ετησίως.ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΝΤΙΚΑΚΗΣ από τα ΝΕΑ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…