Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κόσμημα θα αποτελέσει το γήπεδο στο Βοτανικό σύμφωνα με τους εκπροσώπους της UEFA

Αθήνα
Το γήπεδο του Παναθηναϊκού στον Βοτανικό μπορεί ακόμα να παραμένει στις... μακέτες, όμως αυτό δεν εμπόδισε κλιμάκιο της UEFA να επιθεωρήσει την πρόοδο των εργασιών. Μάλιστα, οι υπεύθυνοι της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας δήλωσαν εντυπωσιασμένοι από τις προδιαγραφές.
Η ενημέρωση αφορούσε σε όσα έχουν γίνει μέχρι τώρα, αλλά και για τα υλικοτεχνικά δεδομένα της κατασκευής. Επίσης, με τη χρήση της τεχνολογίας έγινε μια εικονική ξενάγηση στους χώρους του νέου γηπέδου, που πληρούν τις πιο αυστηρές προδιαγραφές της και το κατατάσσουν στην ανώτατη κατηγορία (ELITE).
Οι εκπρόσωποι της UEFA, αφού εξέφρασαν την ικανοποίησή τους, παραδέχτηκαν πως το γήπεδο δεν θα υπολείπεται σε τίποτα από τα άλλα μεγάλα γήπεδα της Ευρώπης.Τα σημεία για τα οποία εκφράστηκαν με θετικά λόγια ήταν τα εξής:- Η άνετη πρόσβαση και αποχώρηση των φιλάθλων εξασφαλίζεται από τον εξαιρετικά διαμορφωμένο περιβάλλοντα χώρο (plaza).- Οι θέσεις και η εξυπηρέτηση για άτομα με κινητικά προβλήματα που είναι ανώτερες από τα περισσότερα ευρωπαϊκά γήπεδα και μπορούν να συγκριθούν μόνο με τις υποδομές του νέου Γουέμπλεϊ στο Λονδίνο. - Οι χρηστικοί και εργονομικοί χώροι που έχουν δημιουργηθεί για τους δημοσιογράφους, τόσο στον χώρο εργασίας (press conference, media area) όσο και στις δημοσιογραφικές θέσεις Η UEFA δίνει μεγάλη σημασία στην οικολογική διάσταση των γηπέδων και έμειναν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από όσα είδαν αναφορικά με τα οικολογικά δομικά υλικά για την κατασκευή, τα πλάνα για τη συλλογή βρόχινου νερού, την ανακύκλωση απορριμμάτων, τη χρήση οικολογικών προϊόντων με ταυτόχρονη μείωση πλαστικών και γυαλιών και τον σχεδιασμό προγράμματος ενημέρωσης των φιλάθλων για χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και παρακίνησης τους για τη χρήση ποδηλάτου με την δημιουργία ποδηλατοδρόμων.Ο υπεύθυνος του τομέα Σταδίων και Ασφαλείας για τις Εθνικές Ομοσπονδίες, Τιερί Φαβρ δήλωσε:
«Στόχος της UEFA είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ασφάλειας προς τον φίλαθλο κόσμο του ποδοσφαίρου. Είμαι πραγματικά εντυπωσιασμένος από την παρουσίαση για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού που συμβαδίζει απόλυτα με αυτές τις αρχές και που πιστεύω ότι θα αποτελέσει κόσμημα για το ελληνικό και το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Εύχομαι καλή επιτυχία στο δύσκολο αυτό έργο, και εύχομαι το όνειρο σας να γίνει σύντομα πραγματικότητα». Εν τω μεταξύ, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός κατέθεσε στο ΣτΕ τα υπομνήματά της, μετά την εκδίκαση τη υπόθεσης στην Ολομέλεια.
Newsroom ΔΟΛ με πληροφορίες: www.sport.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…