Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βόλεϊ: Γυναίκες: Περίπατος του ΠΑΟ στο Ρέντη με 3-0 σετ. Νέο ραντεβού των «αιωνίων» την Τετάρτη στη Λεωφόρο


Μια νίκη από τον πέμπτο σερί τίτλο του στην Α1 γυναικών είναι ο ΠΑΟ ο οποίος επικράτησε στο Ρέντη του Ολυμπιακού με 3-0 σετ και έφτασε τη σειρά των τελικών στο «2-0». Πλέον την Τετάρτη οι «πράσινες» υποδέχονται τις «ερυθρόλευκες» στο κλειστό της Λεωφόρου στον τρίτο τελικό που η κατάκτηση του θα σημάνει πρωτάθλημα. Τα σετ: 20-25, 15-25, 23-25.
Και ο δεύτερος τελικός ήταν μια επανάληψη του πρώτου αγώνα στη Λεωφόρο. Ο ΠΑΟ με όπλο το καλό σέρβις εκμεταλλεύτηκε την τραγική υποδοχή του Ολυμπιακού κατόρθωσε συνεχώς να έχει σταθερό προβάδισμα και με συνδυασμό με το καλό μπλοκ να επικρατήσει εύκολα με 3-0 σετ. Κορυφαίες οι Τότσκο, Φερνάντεζ, Χατζηνίκου, Μυλωνά. Απο τον Ολυμπιακό προσπάθησαν Χατζηνικολάου, Δίρβα.Οι «ερυθρόλευκες» ήταν απογοητευτικές και πάλι. Πάλεψαν ελάχιστα, έκαναν εύκολα το λάθος ενώ και πάλι τα ατού τους Γκλιγκόροβιτς, Σέκολο, Λέχτονεν που κόστισαν πολλές χιλιάδες ευρώ δεν μπόρεσαν να κάνουν τη διαφορά.Στο πρώτο σετ ο ΠΑΟ οι «πράσινες» προηγήθηκαν με 9-15. Ο Ολυμπιακός αντέδρασε βελτίωσε προσωρινά την υποδοχή του και μείωσε σε 14-15. Ο Παναθηναϊκός όμως με Τότσκο-Φερνάντεζ ξέφυγε με 16-19 και έφτασε σχετικά άνετα στο 20-25. Στο δεύτερο σετ οι παίκτριες του Νικολάκη τα παράτησαν όταν οι «πράσινες» ξέφυγαν με 4-10 και η διαφορά εκτοξεύτηκε στο 13-21 για να τελειώσει το σετ 15-25.Στο τρίτο σετ ο Ολυμπιακός ξεκίνησε καλύτερα, πίεσε στο σέρβις, έβγαλε ορισμένα καλά μπλοκ και πήγε το ματς πόντο μέχρι το 20-20. Ψύχραιμες και με καθαρό μυαλό οι «πράσινες» όμως προηγήθηκαν με 22-20 με τον Ολυμπιακό να κάνει συνεχόμενα λάθη . Σε μια απέλπιδα προσπάθεια να διεκδικήσουν το σετ, οι «ερυθρόλευκες» μείωσαν σε 24-23 αλλά με λάθος στο σερβίς στην αμέσως επόμενη φάση οι «πράσινες» τέλειωσαν το ματς με 25-23. Τα σετ: 20-25, 15-25, 23-25. Ολυμπιακός: Λέχτονεν 11 π. (9/24 επ., 2 μπλ., 16 άμ., 88% υπ.), Κούκου 7 (6/24 επ., 1 μπλ.), Χατζηνικολάου 9 (6/13 επ., 3 μπλ., 3 άμ.), Σέκολο 1 (1/7 επ., 5 άμ.), Δίρβα 7 (4/9 επ., 3 μπλ.), Γκλιγκόροβιτς 3 (2/6 επ., 1 μπλ., 5 άμ.), Βλάχου (λ- 83% υπ., 12 άμ) / Μπορίσοβα 5 (1 άσος, 3/9 επ., 1 μπλ., 79% υπ.), Καλατζίεβα 2 (1/3 επ., 1 μπλ., 86% υπ.), Σαββίδου.Παναθηναϊκός: Χατζηνίκου 3 π. (1/3 επ., 2 μπλ., 11 άμ.), Σαπαρέφσκα 4 (1 άσος, 1/9 επ., 2 μπλ.), Τότσκο 15 (2 άσοι, 10/27 επ., 3 μπλ., 89% υπ., 4 άμ.), Ντουμιτρέσκου 12 (11/26 επ., 1 μπλ.), Τομάσεβιτς 11 (1 άσος, 7/14 επ., 3 μπλ., 81% υπ., 6 άμ.), Φερνάντεζ 12 (1 άσος, 7/12 επ., 4 μπλ.), Μυλωνά (λ – 81% υπ., 13 άμ.).

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…