Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

59 ευρώ τα διόδια Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα

300 ευρώ το κόστος για ένα πήγαινε-έλα από Αθήνα-Θεσσαλονίκη με ΙΧ
Στα 59 ευρώ διαμορφώνονται σε λίγες ημέρες τα διόδια στη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη με επιστροφή, ακριβώς όσο κάνει δηλαδή ένα εισιτήριο με επιστροφή με τα ΚΤΕΛ! Αν προσθέσουμε τα 1040 χλμ της διαδρομής, στα ...
οποία ένα μέσο Ι.Χ. ξοδεύει 104 λίτρα βενζίνης επί 1,6, άλλα 170 ευρώ, συν λάδια, φθορές κλπ, συν μια στάση με καφέ και τυρόπιτα στο "πήγαινε" και μια στο "έλα", το ταξίδι με επιστροφή στοιχίζει περίπου 300 ευρώ !

Στα τέλη Ιανουαρίου αναμένεται να ενσωματωθούν οι αυξήσεις στα διόδια της Εθνικής οδού από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, ενώ αναμένεται να προστεθούν και νέοι σταθμοί διοδίων τόσο εντός Αττικής όσο και στο τμήμα Αθηνών Κορίνθου.

Σύμφωνα με τις αναπροσαρμογές που αναμένονται με αυξήσεις που φτάνουν και το 60% το κόστος για το ταξίδι από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη θα διαμορφωθεί στα 29,3 ευρώ από 23 που είναι σήμερα ενώ το ταξίδι με επιστροφή θα αγγίζει τα 59 ευρώ!
Αναλυτικά οι νέες τιμές στα διόδια στην Εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης (παλιές τιμές- ποσοστό αύξησης)

Αφίδνες 3,35 (2,10 +59%)
Θήβα 4,05 (2,55 +58%)
Τραγάνα 3,95 (2,45 +61%)
Αγ. Τριάδα 1,65 (-)
Πελασγία 3,50 ( 2,70 +29%)
Μοσχοχώρι 4,00 (3,10 +29%)
Μακρυχώρι 1,40 (-)
Πυργετός 2 (-)
Λεπτοκαρυά 2 (-)
Κλειδί 2,20 (-)
Μάλγαρα 1,20 (-)

Ταυτόχρονα έχει δοθεί στην Ολυμπία Οδό που το δικαίωμα να μετατρέψει τα διόδια της Ελευσίνας και του Ισθμού σε αμφίπλευρα, δηλαδή να εισπράττει διόδια και στις δύο κατευθύνσεις γεγονός που θα αυξήσει το κόστος του ταξιδιού. Σήμερα το ταξίδι Αθήνα - Πάτρα κοστίζει με επιστροφή 11,40 ενώ τα διόδια έχουν ως εξής.

Ελευσίνα (Ισθμός) 3,20 ευρώ
Ζευγολατιό (Ριο) 2,50 ευρώ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σάλος με ιερέα: Είμαι ομοφυλόφιλος και ευτυχής

Την αποκάλυψη ότι είναι «ένας ομοφυλόφιλος και ευτυχής ιερέας» έκανε ο 43χρονος Πολωνός υψηλόβαθμος κληρικός και θεολόγος Κριστόφ Τσαράμσα, μέλος της Επιτροπής για το Δόγμα της Πίστεως (πρώην Ιεράς Εξέτασης, τους περασμένος αιώνες), δεύτερος γραμματέας της Διεθνούς Θεολογικής Επιτροπής της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και καθηγητής στο καθολικό πανεπιστήμιο Γκρεγκοριάνα. Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Corriere della Sera, δηλώνει ότι γνωρίζει πως θα πληρώσει τις συνέπειες της πράξης του αυτής, «αλλά η Εκκλησία πρέπει να σταματήσει να εθελοτυφλεί και να καταλάβει ότι η λύση που προτείνει στους γκέι πιστούς, η πλήρης αποχή από την ζωή της αγάπης, είναι απάνθρωπη». Σε σχέση με τους λόγους που τον ώθησαν να προχωρήσει σε αυτήν την αποκάλυψη, o Τσαράμσα εξηγεί ότι «φτάνει η στιγμή κατά την οποία κάτι σπάει μέσα σου, δεν αντέχεις άλλο. Αν ήμουν μόνος θα χανόμουν μέσα στον εφιάλτη της άρνησης της ομοφυλοφιλίας μου, αλλά ο Θεός δεν μας αφήνει ποτέ μόνους. Και πιστεύω ότι με οδήγησε στο να κάν…

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …