Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φόρος-φωτιά για όσους μισθωτούς έχουν και μπλοκάκι

Μπλοκάκια 
Με βάση το νέο Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, όσοι, πέρα από τη μισθωτή τους εργασία έχουν και μπλοκάκι, θα έπρεπε να φορολογηθούν από το πρώτο ευρώ με 26% για τα «μπλοκάκια», ως ελεύθεροι επαγγελματίες.  Με τη νέα διάταξη, οι εν λόγω υπόχρεοι θα μπορέσουν -όπως πέρσι- να φορολογηθούν για το σύνολο των εισοδημάτων τους ως μισθωτοί. Τα εισοδήματα με μπλοκάκι πλέον θα προστίθενται στα εισοδήματα από μισθωτές υπηρεσίες και θα φορολογούνται έτσι με τις κλίμακες των μισθωτών από 22% ως 42%, ενώ θα ισχύσει και το έμμεσο αφορολόγητο των 9.550 ευρώ.
Οι παγίδες 
Εδώ, όμως, κρύβεται μια παγίδα για αρκετούς από τους μισθωτούς καθώς κινδυνεύουν να αλλάξουν για λίγα ευρώ κλίμακα και να επιβαρυνθούν με πολύ μεγαλύτερο φόρο.
Επιπλέον, όσοι από αυτούς τους φορολογούμενους έχουν υποβάλει ήδη φορολογική δήλωση, θα πρέπει να υποβάλουν τροποποιητική δήλωση, έτσι ώστε να επανεκκαθαριστεί με βάση τη νέα διάταξη!
Οι αγρότες θα φορολογούνται σαν επιχειρηματίες 
Οσον αφορά τους αγρότες και όσοι έχουν αγροτικά εισοδήματα θα φορολογούνται σαν... επιχειρηματίες. Πώς; Από το πρώτο ευρώ με 13% για τα εισοδήματά τους.
Στο στόχαστρο οι αποζημιώσεις για τα εκτός έδρας των δημοσίων υπαλλήλων 
Επίσης, αλλάζει ο τρόπος που φορολογούνται οι αποζημιώσεις για τις εκτός έδρας μετακινήσεις των δημοσίων υπαλλήλων. Τα εισοδήματα αυτά σε πρώτη φάση θα φορολογούνται με 20%, δηλαδή ο υπάλληλος θα παίρνει λιγότερα χρήματα στο χέρι, ενώ στη συνέχεια τα εισοδήματα αυτά θα προστίθενται στο υπόλοιπο εισόδημα και θα φορολογούνται με την κλίμακα από 22% ως και 42%. 
Η προστιθέμενη διαφορά τεκμηρίων του φορολογούμενου που έχει εισόδημα μόνο από κεφάλαιο (π.χ. τόκοι/μερίσματα/εκμίσθωση ακινήτων) φορολογείται με την κλίμακα των μισθωτών και των συνταξιούχων τελικά και όχι με συντελεστή 26%+προκαταβολή επομένου έτους, εφόσον το τεκμαρτό του εισόδημα δεν υπερβαίνει το ποσό των 9.500 ευρώ.


Πηγή: Φόρος-φωτιά για όσους μισθωτούς έχουν και μπλοκάκι | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/211525/foros-fotia-gia-osoys-misthotoys-ehoyn-kai-mplokaki#ixzz3crpd2HNH

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…