Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μουρίνιο: Μπορεί να προκριθεί ο ΠΑΟ αλλά δεν θα πάρει το Τσάμπιονς Λιγκ. Όμως ποτέ δεν ξέρεις...

«Ο Παναθηναϊκός είναι μία καλή ομάδα. Δεν πιστεύω πως είναι μία ομάδα που μπορεί να κατακτήσει το Τσάμπιονς Λιγκ, αν και ποτέ δεν ξέρεις... Είδαμε τι έγινε με την Ελλάδα το 2004. Αυτό που πιστεύω πάντως είναι πως μπορεί να προκριθεί, γιατί διαθέτει φιλοδοξία και ικανότητες που φτάνουν για να τα καταφέρει». Έτσι ξεκίνησε την συνέντευξη Τύπου στο ΟΑΚΑ ο... πολύς Ζοσέ Μουρίνιο που εμφανίστηκε στην αίθουσα Τύπου με... σαγιονάρες.

Συνεχίζοντας την αναφορά του στους «πράσινους» τόνισε πως «διαθέτουν αρκετούς Βραζιλιάνους, που δεν είναι συνηθισμένοι να αμύνονται, τους αρέσει η κατοχή της μπάλας και να έχουν τον έλεγχο του αγώνα. Αναμετρήθηκα με τον Παναθηναϊκό δύο φορές στο παρελθόν ως προπονητής της Πόρτο και ήταν πολύ όμορφη η ατμόσφαιρα στο γήπεδο. Σέβομαι τον αντίπαλο.

Αυτό που θέλω από την ομάδα μου είναι να παίξει καλύτερα από ό,τι στο ιταλικό πρωτάθλημα. Πάντοτε στο Τσάμπιονς Λιγκ ο αντίπαλος παίζει καλύτερα. Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τα ματς του πρωταθλήματος με αυτά του Τσάμπιονς Λιγκ γιατί έχει μεγαλύτερα κίνητρα, ειδικά όταν παίζει στην έδρα του κι έχει στο πλευρό του τους φιλάθλους του».

«Εμείς και οι... άλλοι»

Νωρίτερα, ο Τεν Κάτε έχρισε την Ίντερ φαβορί για την κατάκτηση του τροπαίου. Ο Μουρίνιο δεν το αρνήθηκε αλλά πρόσθεσε στους υποψήφιους και άλλες σημαντικές ευρωπαϊκές δυνάμεις.

«Η ομάδα μου θέλει να κατακτήσει το Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά το ίδιο θέλουν και μπορούν πολλές ακόμη ομάδες. Θεωρώ φαβορί την Μπάρτσα, την Μπάγερν, την Ατλέτικο Μαδρίτης, τις αγγλικές ομάδες. Ξέρω πως υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός και όλα θα κριθούν στις λεπτομέρειες. Υπάρχει μία ψύχωση για το Τσάμπιονς Λιγκ. Ο πρόεδρος, Μάσιμο Μοράτι, δεν μου έχει πει ποτέ κάτι τέτοιο. Είναι αρκετά έμπειρος για να ξέρει πως για να το κατακτήσει δεν αρκεί να είσαι ο καλύτερος.

Θεωρώ πως δούλεψα το ίδιο καλά, όταν το κατέκτησα με την Πόρτο κι όταν φτάσαμε στα ημιτελικά με την Τσέλσι. Δεν πρόκειται να δεχτώ ποτέ αμφισβητήσεις για την ποιότητά μου ως προπονητής, είτε κερδίζω είτε χάνω. Πάντοτε κάνω την ίδια δουλειά με τους παίκτες μου. Οι ομάδες μου όμως πάντα κερδίζουν κάτι».

Και συμπλήρωσε αναφορικά με την προπονητική του φιλοσοφία: «Για να σκοράρεις πρέπει να είσαι δημιουργικός. Πρέπει να προωθούνται οι μέσοι, να παίζουμε με πλάγιους και επιθετικούς. Υπάρχει η πιθανότητα να γίνουν λάθη και είναι λογικό αυτό. Ωστόσο στο επίπεδο της αποτελεσματικότητας που λειτουργεί η Ίντερ πρέπει να βάζουμε 3-4 γκολ. Το συμβόλαιο που υπέγραψα είναι τριετές.

Μπορεί να μείνω τρεις μήνες, μπορεί να μείνω δέκα χρόνια, όμως το ιταλικό ποδόσφαιρο δεν θα με αλλάξει σαν προπονητή. Δεν θα αλλάξω τις ιδέες μου και θα παίζω πάντα επιθετικά, εκτός κι αν αναγκάσει ο αντίπαλος την ομάδα μου να αμυνθεί. Πάντως δεν θα επιλέξω ποτέ ένα καθαρά αμυντικό σύστημα».

Όσο για τη αυριανή ενδεκάδα της Ίντερ: «Έχω πολλούς νέους παίκτες στη διάθεσή μου, αλλά σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω τους Σέζαρ, Κόρντομπα, Ματεράτσι, Βιεϊρά, Ζανέτι, Καμπιάσο. Μάξουελ».


Κόρντομπα: Να τους κάνουμε... ζημιά

Ένας από αυτούς που σύμφωνα με τον Μουρίνιο θα ξεκινήσουν στο ματς της Τρίτης, ο Ιβάν Κόρντομπα, μίλησε για λογαριασμό των παικτών της Ίντερ και ισχυρίστηκε μεταξύ άλλων πως το Τσάμπιονς Λιγκ αποτελεί μεγάλο στόχο για τους «νερατζούρι».

«Ελπίζω να κυριαρχήσουμε από το πρώτο λεπτό, να έχουμε την κατοχή της μπάλας, να κάνουμε τον αντίπαλο να τρέξουμε, να δημιουργούμε επικίνδυνες καταστάσεις και να σκοράρουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, γιατί προς το τέλος του παιχνιδιού τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα για μας. Θα αντιμετωπίσουμε μία ομάδα με υψηλό κίνητρο.

Οι αντίπαλοι είναι υποχρεωμένοι να παίξουν καλά, αφού παίζουν στην έδρα τους. Εμείς πρέπει να διαχειριστούμε το παιχνίδι και να τους κάνουμε ζημιά όποτε μας δοθεί η ευκαιρία. Είναι μεγάλος μας στόχος το Τσάμπιονς Λιγκ. Πάντοτε μας ενδιαφέρουν αυτά τα τρόπαια και πάντοτε πρέπει να προσπαθούμε να τα κατακτήσουμε».

Όσο για το πρόβλημα τραυματισμού που αντιμετώπισε το προηγούμενο διάστημα: «Προσπάθησα να αντιμετωπίσω τον τραυματισμό μου με ηρεμία. Ακολούθησα τις οδηγίες του ιατρικού τιμ και πλέον είμαι εντάξει. Μου φάνηκε σαν να πέρασε γρήγορα ο τραυματισμός μου, αφού μεσολάβησαν οι διακοπές του καλοκαιριού.

Προσπάθησα να δουλέψω σκληρά και αισθάνομαι έτοιμος. Είμαι στη διάθεση του προπονητή κι ας μην έχω παίξει σε ματς. Οι προπονήσεις που κάνουμε είναι τόσο έντονες, που μου δίνουν σιγουριά για την ετοιμότητά μου. Μπορώ να αγωνιστώ κανονικά απέναντι στον Παναθηναϊκό», κατέληξε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ. Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης. Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την

O πωλών επί πιστώσει και ο πωλών τοις μετρητοίς

«Ήμουν κι εγώ στο κότερο...»

Με τους παίκτες του Παναθηναϊκού γιόρτασε χθες το βράδυ τα γενέθλια του ο Νίκος Πατέρας, στο πολυτελέστατο κότερό του «Adamas II». Ο νέος πρόεδρος του «τριφυλλιού» κάλεσε το ποδοσφαιρικό τμήμα στο... φτωχικό του, τους παρέθεσε δείπνο, παρακολούθησαν όλοι μαζί την αναμέτρηση του Ολυμπιακού εναντίον της Ανόρθωσης και τους μοίρασε δώρα. Ένα λευκό μπλουζάκι με φωτογραφία του κότερου μπροστά που από κάτω, ως λεζάντα, ανέφερε: «Ήμουν κι εγώ στο κότερο...»! Οι αφίξεις Πρώτος έφτασε στο κότερο ο Γιώργος Καραγκούνης (20:50) και ακολούθησαν αμέσως μετά οι Πετρόπουλος και Γκαλίνοβιτς. Στις 20:55 ήταν η σειρά του Χενκ τεν Κάτε και των συνεργατών του (Λεμ, Σνούι) και στη συνέχεια έφτασαν οι Μάτος, Χριστοδουλόπουλος, Γκάμπριελ και Σόουζα. Στις 21:00 έκανε την εμφάνισή του ο Νίκος Πατέρας και λίγη ώρα αργότερα μαζεύτηκαν και οι υπόλοιποι: Αναστασίου, Λεοντίου, Τζιόλης, Ζιλμπέρτο, Νίλσον, Μουν, Σιόντης, Μελίσσης, Καρνέζης, Νίνης, Βύντρα, Αντωνίου, Παπαβασιλείου, Αντωνιάδης, Ρουκάβινα Κλέιτον, Γκούμας