Το πιο …μουδιασμένο Sold out από τα έως τώρα φετινά, που έχει κάνει ο Παναθηναϊκός στο ΟΑΚΑ, θα είναι όπως φαίνεται αυτό με την Βέρντερ. Τα εισιτήρια που έχουν τεθεί για κυκλοφορία αναμένεται να εξαντληθούν, μέχρι την άλλη εβδομάδα, παρά το γεγονός, ότι οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού, είναι απογοητευμένοι από το ξεκίνημα της ομάδας, στους ομίλους και τις δύο ήττες σε ισάριθμα ματς.
Το παιχνίδι με την Βέρντερ είναι οριακό. Αν ο Παναθηναϊκός θέλει να συνεχίσει την ευρωπαϊκή του περιπέτεια και την άνοιξη (σε όποια διοργάνωση και αν βρίσκεται), πρέπει να κερδίσει και η βοήθεια του κόσμου του είναι κάτι παραπάνω από επιβεβλημένη.
Αν μάλιστα το «τριφύλλι» νικήσει στην Τούμπα (στο ματς που προηγείται της Βέρντερ), αυτό θα αποτελέσει μεγάλη τονωτική ένεση στο ηθικό θα σπρώξει πολύ περισσότερο κόσμο στα εκδοτήρια.
Όπως και να έχει ο αγώνα είναι γιορτή και σίγουρα το ΟΑΚΑ θα φορέσει για μία ακόμη φορά τα γιορτινά του. Πάμε να θυμηθούμε τα τρία προηγούμενα φετινά sold out:
Το πρώτο με… κάποια Δυναμό Τυφλίδας
Η πολυμετοχικότητα, τα εκατομμύρια που έπεσαν για μεταγραφές και η γενικότερη αλλαγή σελίδας ήταν δεδομένο ότι θα έκανε πολύ κόσμο να ανηφορίσει στο ΟΑΚΑ μέσα στο κατακαλόκαιρο (30 Ιουλίου ήταν το ματς), για το πρώτο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς.
Ο αντίπαλος (Δυναμό Τιφλίδας) δεν ήταν και κάτι το εξαιρετικό, όμως η εμφάνιση της ομάδας με την Σαρλερουά (και το εντυπωσιακό 5-1 στο εντός έδρας φιλικό), είχε «φτιάξει» τους «πράσινους» οπαδούς για τα καλά.
Η κίνηση των εισιτηρίων ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητική, αλλά ούτε ο πιο αισιόδοξος δεν φανταζόταν το sold out. Τα 50.864 εισιτήρια που κόπηκαν, ήταν όσα ακριβώς είχε τυπώσει η ΠΑΕ.
Το δεύτερο, στη σκιά του αποκλεισμού του Ολυμπιακού
Στις 26 Αυγούστου, o Παναθηναϊκός υποδέχτηκε την Σπάρτα Πράγας (στον επαναληπτικό της εκτός έδρας νίκης με 2-1). Οι φίλοι της ομάδας μετέτρεψαν το ματς σε γιορτή, αφού η πρόκριση γι’ αυτούς ήταν κάτι παραπάνω από δεδομένη.
Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό. Για το κλίμα ευφορίας στο «πράσινο στρατόπεδο» είχε βάλει το… χέρι του και ο Ολυμπιακός, αφού η ήττα με 3-0 στην Κύπρο από την Ανόρθωση τον είχε ουσιαστικά πετάξει εκτός συνέχειας στο Τσάμπιονς Λιγκ.
Το γήπεδο ήταν κατάμεστο και πάλι, αφού η δίψα για την πρόκριση στους ομίλους, έσπρωξε 55.000 κόσμου στο ΟΑΚΑ και κανείς τους δεν το μετάνιωσε, παρά το γεγονός ότι η ομάδα του Τεν Κάτε δεν ικανοποίησε με την απόδοση της, αλλά πήρε το πολυπόθητο εισιτήριο.
Το τρίτο άλλα όχι τελευταίο
Στο ματς της πρώτης αγωνιστικής των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ (με την Ίντερ), το sold out ήταν δεδομένο. Λίγο η όρεξη των οπαδών του Παναθηναϊκού να δουν το σεντόνι, να «σπαρταράει» στην μέση του γηπέδου, λίγο το όνομα του αντιπάλου και τα μεγάλα αστέρια που είχε στο δυναμικό του, δεν ήθελε και πολύ.
Το εντυπωσιακό ήταν όμως ότι sold out, έγινε μέσα σε μόλις μία ημέρα. Το πρώτο εκδοτήριο στο ΟΑΚΑ, κατέβασε ρολά σε λίγες ώρες, ενώ στην Λεωφόρο οι ουρές που σχηματίστηκαν ήταν κάτι το απερίγραπτο.
Τα λίγα εισιτήρια που επέστρεψαν οι Ιταλοί, βγήκαν στην κυκλοφορία για μισή ώρα (τόσο χρειάστηκε να φύγουν), ενώ την ημέρα του αγώνα εισιτήριο δεν υπήρχε ούτε στην… μαύρη αγορά. Παναθηναικος
Το παιχνίδι με την Βέρντερ είναι οριακό. Αν ο Παναθηναϊκός θέλει να συνεχίσει την ευρωπαϊκή του περιπέτεια και την άνοιξη (σε όποια διοργάνωση και αν βρίσκεται), πρέπει να κερδίσει και η βοήθεια του κόσμου του είναι κάτι παραπάνω από επιβεβλημένη.
Αν μάλιστα το «τριφύλλι» νικήσει στην Τούμπα (στο ματς που προηγείται της Βέρντερ), αυτό θα αποτελέσει μεγάλη τονωτική ένεση στο ηθικό θα σπρώξει πολύ περισσότερο κόσμο στα εκδοτήρια.
Όπως και να έχει ο αγώνα είναι γιορτή και σίγουρα το ΟΑΚΑ θα φορέσει για μία ακόμη φορά τα γιορτινά του. Πάμε να θυμηθούμε τα τρία προηγούμενα φετινά sold out:
Το πρώτο με… κάποια Δυναμό Τυφλίδας
Η πολυμετοχικότητα, τα εκατομμύρια που έπεσαν για μεταγραφές και η γενικότερη αλλαγή σελίδας ήταν δεδομένο ότι θα έκανε πολύ κόσμο να ανηφορίσει στο ΟΑΚΑ μέσα στο κατακαλόκαιρο (30 Ιουλίου ήταν το ματς), για το πρώτο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς.
Ο αντίπαλος (Δυναμό Τιφλίδας) δεν ήταν και κάτι το εξαιρετικό, όμως η εμφάνιση της ομάδας με την Σαρλερουά (και το εντυπωσιακό 5-1 στο εντός έδρας φιλικό), είχε «φτιάξει» τους «πράσινους» οπαδούς για τα καλά.
Η κίνηση των εισιτηρίων ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητική, αλλά ούτε ο πιο αισιόδοξος δεν φανταζόταν το sold out. Τα 50.864 εισιτήρια που κόπηκαν, ήταν όσα ακριβώς είχε τυπώσει η ΠΑΕ.
Το δεύτερο, στη σκιά του αποκλεισμού του Ολυμπιακού
Στις 26 Αυγούστου, o Παναθηναϊκός υποδέχτηκε την Σπάρτα Πράγας (στον επαναληπτικό της εκτός έδρας νίκης με 2-1). Οι φίλοι της ομάδας μετέτρεψαν το ματς σε γιορτή, αφού η πρόκριση γι’ αυτούς ήταν κάτι παραπάνω από δεδομένη.
Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό. Για το κλίμα ευφορίας στο «πράσινο στρατόπεδο» είχε βάλει το… χέρι του και ο Ολυμπιακός, αφού η ήττα με 3-0 στην Κύπρο από την Ανόρθωση τον είχε ουσιαστικά πετάξει εκτός συνέχειας στο Τσάμπιονς Λιγκ.
Το γήπεδο ήταν κατάμεστο και πάλι, αφού η δίψα για την πρόκριση στους ομίλους, έσπρωξε 55.000 κόσμου στο ΟΑΚΑ και κανείς τους δεν το μετάνιωσε, παρά το γεγονός ότι η ομάδα του Τεν Κάτε δεν ικανοποίησε με την απόδοση της, αλλά πήρε το πολυπόθητο εισιτήριο.
Το τρίτο άλλα όχι τελευταίο
Στο ματς της πρώτης αγωνιστικής των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ (με την Ίντερ), το sold out ήταν δεδομένο. Λίγο η όρεξη των οπαδών του Παναθηναϊκού να δουν το σεντόνι, να «σπαρταράει» στην μέση του γηπέδου, λίγο το όνομα του αντιπάλου και τα μεγάλα αστέρια που είχε στο δυναμικό του, δεν ήθελε και πολύ.
Το εντυπωσιακό ήταν όμως ότι sold out, έγινε μέσα σε μόλις μία ημέρα. Το πρώτο εκδοτήριο στο ΟΑΚΑ, κατέβασε ρολά σε λίγες ώρες, ενώ στην Λεωφόρο οι ουρές που σχηματίστηκαν ήταν κάτι το απερίγραπτο.
Τα λίγα εισιτήρια που επέστρεψαν οι Ιταλοί, βγήκαν στην κυκλοφορία για μισή ώρα (τόσο χρειάστηκε να φύγουν), ενώ την ημέρα του αγώνα εισιτήριο δεν υπήρχε ούτε στην… μαύρη αγορά. Παναθηναικος
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου