Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΑΟ... στους «8». Οι «πράσινοι» άλωσαν τη Ρώμη: 71-90



Μετά την νίκη της Παρτιζάν στην Μάλαγα -που έμπλεξε πολύ τον 8ο όμιλο και έβαλε στο παιχνίδι της πρωτιάς για τα καλά τους Σέρβους- το δίποντο στο "Παλαλοττομάτικα Πάλασπορτ" ήταν μονόδρομος για τον Παναθηναϊκό στην προσπάθεια του "τριφυλλιού" να κατακτήσει την κορυφή του ομίλου! Ήξεραν οι παίκτες του Ζέλικο Ομπράντοβιτς την κρισιμότητα του αγώνα με την Ρόμα και απόψε ανταποκρίθηκαν ανάλογα παίρνοντας μία μεγάλη νίκη με 90-71, αποτέλεσμα το οποίο φέρνει τους "πράσινους" αγκαλιά με την 1η θέση και το πλεονέκτημα έδρας.
'Πλέον αρκεί στον Παναθηναϊκό μία νίκη την τελευταία αγωνιστική επί της Μάλαγα στο ΟΑΚΑ και απλά να υπερασπίσει το +18 του ΟΑΚΑ κόντρα στην Παρτιζάν την ερχόμενη εβδομάδα στο Βελιγράδι για να εξασφαλίσει και τυπικά το εισιτήριο της πρωτιάς, αν και στόχος του "τριφυλλιού" είναι να κερδίσει και μέσα στο Βελιγράδι σφραγίζοντας την πρωτιά ! Η ομάδα του Ζέλικο Ομπράντοβιτς ήλθε στην Ρώμη με... κεκτημένη ταχύτητα από τον τελικό του Κυπελλου και παρότι τα πρώτα λεπτά του αγώνα δεν ήταν και τα καλύτερα της, στην συνέχεια βρήκε ρυθμό και έφτασε στην νίκη που την φέρνει, όπως είπαμε, μία ανάσα από την πρώτη θέση του ομίλου της।Το καλό ξεκίνημα του Παναθηναϊκού, έφερε τους Κυπελλούχους Ελλάδας να ξεφεύγουν με 4-9 στο 4΄ με τον Πέκοβιτς να δίνει λύσεις επιθετικά και την άμυνα να παίρνει σε αυτά τα πρώτα λεπτά καλό βαθμό. Ο Τζάαμπερ όμως άρχισε να αποτελεί άλυτο πρόβλημα γαι τον Ομπράντοβιτς. Ο Αμερικανός γκαρντ της Ρόμα σκόραρε κατά βούληση και ήταν αυτός βασικά (μαζί με τον Μπρέζετς) ήταν η αιτία οπου οι Ιταλοί ανέκαμψαν και προηγήθηκαν με 16-11 στο 7.30' με τον παναθηναϊκό να παρασύρεται από τον ρυθμό των γηπεδούχων. Η απάντηση από Ελληνικής πλευράς ήλθε δια χειρός Μάικ Μπατίστ. Ο Αμερικανός με την είσοδο του στο ματς, έδωσε στην ομάδα του τις λύσεις που έλειπαν επιθετικά, ενώ πολύ καλή δουλειά έκανε οργανωτικά και εκτελεστικά ο Γιασικεβίτσιους. Έτσι το "τριφύλλι" κατάφερε να ξεπεράσει το προηγούμενο "νεκρό διάστημα" του και να πάρει και πάλι κεφάλι στο σκορ στο 11΄ με 22-24. Η αμυντική παρουσία του Παναθηναϊκού παράλληλα βελτιώθηκε, ενώ ο Πέκοβιοτς άρχισε να φορτώνει το Ιταλικό καλάθι και ο Νίκολας να εκτελεί έξω από τα 6.25. Το αποτέλεσμα ήταν ο Παναθηναϊκός να ξεφύγει με 7 (17.30΄ 33-40) και να πάει στα αποδυτήρια για το ημίχρονο, προηγούμενος με 38-45 χάρη σε ένα τρίποντο του εξαιρετικού Μπατίστ από τα 7 μέτρα.Ο Παναθηναϊκός μπήκε στην επανάληψη στο παρκέ αποφασισμένος να "καθαρίσει"¨όσο το δυνατόν πιο γρήγορα γίνεται με την υπόθεση νίκη και αυτό φάνηκε να επιβεβειώνεται όταν ξέφυγε με 14 πόντους στο 23.30΄ (40-54) και τους Νίκολας, Τσαρτσαρή να έχουν 2/2 τρίποντα. Η Ρόμα αντέδρασε άμεσα, αρχικά με άμυνα ζώνης και κυρίως με τον Γκαμπίνι, ο οποίος ευστόχησε σε τρία συνεχόμενα τρίποντα, ρίχνοντας τη διαφορά στους- 5 (26΄ 50-55), για να απαντήσει ο Ομπράντοβιτς με χαμηλό σχήμα και πίεση στην άμυνα. Ο Γιασικεβίτσιους ηρέμησε την ομάδα του και σκόραρε αποφασιστικούς πόντους και ο Παναθηναϊκός βρήκε πάλι τον ρυθμό του και προηγήθηκε με 58-70 λίγο μετά το ξεκίνημα της δ΄ περιόδου. Η συνέχεια έμοιαζε διαδιακαστικού χαρακτήρα, με τους "πράσινους" να αρχίζουν να... σκέφτονται το ματς της Κυριακής στο ΣΕΦ με τον Ολυμπιακό, σκέψη όμως η οποία δεν τους στέρησε σε καμία στιγμή την ουσία που ήταν μία επιβλητική νίκη. Στο 37΄ η διαφορά έφτασε το + 17 (65-82), ο Ομπράντοβιτς έριξε στο παρκέ και τους 12 παίκτες του με τον Νίκολας στα τελευταίο δίλεπτο να αγωνίζεται σαν... πλέιμεικερ και το δίποντο ήλθε με χαρακτηριστική ευκολία!Δεκάλεπτα: 20-20, 38-45(ημ), 59-68, 71-90.Διαιτητές: Αρτεάγκα(Ισπ), Μπαχάρ (Ισρ), Κμικίεβιτς(Πολ).ΡΟΜΑ (Νάντο Τζεντίλε): Τζακέτι, Τζίλι 2, Μπετσίροβιτς 6, Χάτσον 3, Τζένινγκς, Μπρέζετς 8, Ντατόμε 7, Ντε λα Φουέντε 11 (1), Ντάγκλας 3, Τζάαμπερ 18 (1), Γκαμπίνι 13 (3).ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς): Κέτσμαν, Σπανούλης 6, Περπέρογλου 1, Μπατίστ 17 (1), Φώτσης 5 (1), Χατζηβρέττας 2, Νίκολας 15 (5), Τσαρτσαρής 4 (1), Διαμαντίδης 3, Πέκοβιτς 20, Σάκοτα 4, Γιασικεβίτσιους 14 (2).

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…