Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Μπερλουσκόνι διευκολύνει τους Ιταλούς να επεκτείνουν τα σπίτια τους

Κυβερνητικό διάταγμα, που θα διευκολύνει την επέκταση των ιδιωτικών κατοικιών, σε ποσοστό αντίστοιχο του 20% της συνολικής τους έκτασης, ετοιμάζεται να υπογράψει ο Ιταλός πρωθυπουργός, Σίλβιο Μπερλουσκόνι, επιδιώκοντας τη στήριξη του κατασκευαστικού τομέα, που έχει πέσει σε τέλμα. Οι επεκτάσεις, που προβλέπονται στο διάταγμα, δε θα ξεπερνούν τα εκατό τετραγωνικά μέτρα, ενώ θα συμπεριλαμβάνουν και τους λεγόμενους «ημιυπαίθριους» χώρους. Βεράντες και μπαλκόνια θα επιτρέπεται να «κλείνουν» και να μετατρέπονται σε τμήματα του σπιτιού. Ο «Καβαλιέρε», μάλιστα, υποσχέθηκε ότι οι άδειες θα παρέχονται σε χρόνο - ρεκόρ, ξεπερνώντας τις γραφειοκρατικές δυσκαμψίες. Σύμφωνα δε, με τις ως τώρα δηλώσεις του, θα επιτρέπεται η αναδιαρρύθμιση και των κατοικιών εκείνων, που κτίσθηκαν πριν το 1989. Σε ό,τι αφορά τα ακίνητα, που κρίνονται «ιδιαίτερου ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος», θα ισχύσει η αρχή της σιωπής - συγκατάθεσης. Δηλαδή, οι αιτήσεις θα κατατίθενται και στις κατά τόπους διευθύνσεις του υπουργείου Πολιτισμού και αν σε διάστημα τριάντα ημερών, από την κατάθεση, δεν έχει εκδοθεί αρνητική απόφαση των αρχιτεκτόνων του υπουργείου, τα έργα θα ξεκινούν κανονικά. Αυτό το τελευταίο προκάλεσε την αντίδραση του «Δημοκρατικού Κόμματος» και του γραμματέα του, Ντάριο Φραντσεσκίνι, ο οποίος θεωρεί ότι «κινδυνεύει να πληγεί ανεπανόρθωτα η μοναδικής αξίας πολιτιστική κληρονομιά της Ιταλίας». Ο Ιταλός πρωθυπουργός, ωστόσο, απαντά ότι «το σχέδιο για τα ακίνητα αποτελεί ουσιαστική απάντηση στον κίνδυνο της οικονομικής κρίσης» και προσθέτει πως «ακόμα και η Ευρωπαϊκή Ένωση ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερες λεπτομέρειες για το περιεχόμενο και τον τρόπο εφαρμογής του». Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου, εκτός από την επέκταση σπιτιού, το κυβερνητικό διάταγμα, η υπογραφή του οποίου αναμένεται μέσα στην εβδομάδα, θα επιτρέπει και ουσιαστικότερες παρεμβάσεις, όπως την κατεδάφισή του και ανοικοδόμησή του με αύξηση της συνολικής του επιφάνειας, σε ποσοστό έως και 35%, υπό τον όρο να χρησιμοποιούνται μέθοδοι, που να επιτρέπουν την εξοικονόμηση ενέργειας και να υπηρετούν την ορθή χρήση των υδάτινων πόρων. Εκπρόσωποι του συλλογικού οργάνου της ιταλικής Τοπικής Αυτοδιοίκησης, πάντως, δεν συμφωνούν με το πρόγραμμα «εύκολης οικοδόμησης». Όπως δημοσιεύεται στην εφημερίδα «Λα Ρεπούμπλικα», ο νομός της Τοσκάνης μελετά το ενδεχόμενο δικαστικής προσφυγής, προκειμένου να μπει φρένο στο κυβερνητικό διάταγμα, αμέσως μετά την έκδοσή του.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…