Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στη MIG και ο κλάδος επίγειας εξυπηρέτησης της Ολυμπιακής


Δεν κατέστη δυνατή, τελικά, εντός της προκαθορισμένης προθεσμίας, η εμπορική συμφωνία Swissport και MIG για τα περιουσιακά στοιχεία της επίγειας εξυπηρέτησης της Ο.Α. Ως εκ τούτου, προχωρούν άμεσα οι συνεννοήσεις μεταξύ των Συμβούλων του Δημοσίου και της MIG για την οριστικοποίηση της συμφωνίας πώλησης και των περιουσιακών στοιχείων του κλάδου επίγειας εξυπηρέτησης στη MIG.

Ο όμιλος είχε προτείνει ότι αν δεν συμφωνήσουν με την Swissport, θα εξαγοράσει και τα περιουσιακά στοιχεία της επίγειας εξυπηρέτησης έναντι 44,8 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι, στην εταιρεία της επίγειας εξυπηρέτησης, περιλαμβάνεται το δικαίωμα χρήσης (και όχι τις εγκαταστάσεις) του εμπορευματικού σταθμού της Ολυμπιακής στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» έως το 2026, οπότε λήγει η σύμβαση του αεροδρομίου, το δικαίωμα χρήσης της εγκατάστασης για τη συντήρηση - εξοπλισμό της επίγειας εξυπηρέτησης στο ΔΑΑ, επίσης μέχρι το 2026, καθώς και τα δικαιώματα της Ο.Α. για την παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης προς τρίτους στους αερολιμένες Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου, Κέρκυρας και Ρόδου. Τέλος, για την τεχνική βάση, πωλείται το δικαίωμα χρήσης των εγκαταστάσεών της που περιλαμβάνουν δύο υπόστεγα συντήρησης αεροσκαφών έως το 2026.
Η νέα O. Α. θα «πετάξει» στις αρχές ΟκτωβρίουΤην πρόθεση του να καταστήσει ξανά την Ολυμπιακή Αεροπορία μια απολύτως υγιή, ποιοτική και ανταγωνιστική ιδιωτική αεροπορική εταιρία προς όφελος των μετόχων της αλλά και για την εξυπηρέτηση των αναγκών της χώρας, έκανε σαφή ο αντιπρόεδρος του ομίλου της MIG Ανδρέας Βγενόπουλος, απαντώντας σε ερωτήσεις σε συνέντευξη Τύπου στο Ηράκλειο της Κρήτης με αφορμή την νέα ακτοπλοϊκή σύνδεση της θυγατρικής του ομίλου Attica Group από τον Πειραιά στο Ηράκλειο με το Superfast XII.
www.kathimerini.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…