Σοκ στον πολιτικό και καλλιτεχνικό κόσμο από τη νέα περιπέτεια (αυτή τη φορά λόγω υποβαλβιδικής στένωσης) της Βάσιας Τριφύλλη. Υστερα από ένα χαλαρό Πάσχα στο εξοχικό της στο Πήλιο, η ηθοποιός βρέθηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του «Ευαγγελισμού», προκαλώντας καρδιοχτύπια στους συγγενείς και συναδέλφους της. Δεν πρόλαβε καν να ξεκλειδώσει την πόρτα του σπιτιού της στο Παγκράτι, επιστρέφοντας την Τρίτη του Πάσχα από το «μαραθώνιο» (καθώς λόγω κίνησης διήρκεσε 6 ώρες!) ταξίδι της. Την ώρα που ξεφόρτωνε τα πράγματά της αισθάνθηκε έντονη αδιαθεσία και λιποθύμησε. Οι γείτονές της που την είδαν σε αυτή την κατάσταση έσπευσαν να τη βοηθήσουν και κάλεσαν αμέσως το 166. Η ηθοποιός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και εισήχθη κατευθείαν στη Μονάδα Εμφραγμάτων όπου παραμένει (ενδέχεται σήμερα, αν όλα πάνε καλά, να μεταφερθεί σε κανονικό δωμάτιο). Χθες, σύμφωνα με πληροφορίες μας, υποβλήθηκε σε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις προκειμένου να εξακριβωθεί αν η λιποθυμία της οφείλεται σε ένα πρόβλημα της καρδιάς -συγκεκριμένα υποβαλβιδική στένωση- το οποίο είχε διαγνωστεί πρόσφατα. Η ίδια μιλώντας στο zougla.gr, είπε πως ενώ είχε διαγνωστεί η υποβαλβιδική στένωση (που σημαίνει ότι η καρδιά της έχει μεγαλύτερο από το κανονικό μέγεθος), οι γιατροί της πρότειναν να μην εγχειριστεί και να ακολουθήσει θεραπεία με χάπια. «Πήρε χαρά η γύφτισσα και πήρε το αυτοκίνητό της και πήγε στο Πήλιο. Επέστρεψα Τρίτη για να μην έχει κίνηση, αλλά τελικά έκανα 6 ώρες να φτάσω. Κατεβαίνω περιχαρής, δεν αισθάνομαι καλά και μετά δεν θυμάμαι τίποτα. Ξύπνησα με το ένα σκυλί να με γλείφει στο στόμα και το άλλο στο μέτωπο» είπε η ίδια, περιγράφοντας την περιπέτειά της. Οι ώρες της στο δωμάτιο 5 της Μονάδας Εμφραγμάτων του «Ευαγγελισμού» περνούν αργά καθώς η ηθοποιός δεν έχει επισκεπτήριο (παρά μόόνο για λίγα λεπτά κάθε μέρα). Με συντροφιά της ένα βιβλίο, κάνει κουράγιο και για μία ακόμη φορά δίνει τη μάχη της σαν παλικάρι. Το ιατρικό team βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό της και κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί. «Με ψαχουλεύουν συνεχώς» είπε η ίδια με το γνώριμο σαρκαστικό ύφος της. Η πολυτάλαντη Βάσια είναι συνεχώς σε εγρήγορση. Αφοσιωμένη τόσο στα θεατρικά όσο και στα καθήκοντά της στο δήμο της Αθήνας, όπου έχει εκλεγεί δημοτική σύμβουλος, δεν ησυχάζει στιγμή. Φέτος δεν έπαιξε στο θέατρο κι έτσι είχε όλο το χρόνο να ασχοληθεί με τα προβλήματα της Αθήνας και συγκεκριμένα της γειτονιάς της. Ονειρό της είναι να δει και πάλι ανοιχτό το θέατρο στο Αλσος Παγκρατίου και να ξαναζήσει τις παλιές καλές στιγμές του.Κάθε φορά που της το επιτρέπουν οι επαγγελματικές της υποχρεώσεις ταξιδεύει στο εξοχικό της στο Πήλιο για να βρει λίγη ησυχία και να σκεφθεί τα επόμενα βήματα στη δουλειά. Με την επιστροφή της την περίμεναν, εκτός από τη δουλειά της στο δήμο και οι πρόβες για την επιθεώρηση που θα ανεβεί στο θέατρο «Αθήναιον» και στην οποία πρόκειται να εμφανιστεί.Οι στενοί φίλοι και συνάδελφοι της ηθοποιού τηλεφωνούν καθημερινά στο νοσοκομείο και ενημερώνονται για την εξέλιξη της υγείας της. Ολοι μιλούν για ένα «δυνατό κορίτσι που πέρασε τόσα πολλά, αλλά τα κατάφερε» και είναι σίγουροι ότι το ίδιο θα συμβεί και τώρα.Δύσκολες ώρες για την ψυχοκόρηΗ ψυχοκόρη της Βάσιας Τριφύλλη, η Βερόνικα Τόντορ (που αρχικά πήρε η ηθοποιός ως βοηθό για να προσέχει τη μητέρα της, την κυρία Παρασκευή, και βρέθηκε να γίνει η προστατευόμενή της και να την έχει σαν κόρη της) περνά αυτή την περίοδο δύσκολες ώρες. Και αυτό γιατί η Βερόνικα τις ημέρες που η Βάσια Τριφύλλη αρρώστησε, βρισκόταν ήδη στη Ρουμανία απ’ όπου κατάγεται καθώς και η φυσική της μητέρα είχε αρρωστήσει.Η γυναίκα που νίκησε τον καρκίνο «Εξόντωσε» τον «φίλο» της (όπως εκείνη τον αποκαλούσε) καρκίνο με μεγάλο της όπλο το χιούμορ. Η Βάσια Τριφύλλη είναι το ζωντανό παράδειγμα ελπίδας για όλους τους καρκινοπαθείς που στο πρόσωπό της βλέπουν πως όλα είναι πιθανά αρκεί να υπάρχει θέληση. Εχοντας μιλήσει ουκ ολίγες φορές για την περιπέτειά της, την οποία έφερε εις πέρας σαν παλικάρι διακωμωδώντας ακόμη και τις πιο δύσκολες ώρες της, η Βάσια Τριφύλλη έχει ταχθεί ενεργά στον αγώνα καταπολέμησης του καρκίνου, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και ομιλίες. «Η συνταγή της επιτυχίας απέναντι στον καρκίνο είναι να τον προσέχουμε, να τον προλαβαίνουμε, να τον πολεμάμε και έτσι τελικά τον νικάμε» είπε η ίδια στο 1ο Φεστιβάλ Υγείας του Δήμου Αθηναίων. Περιγράφοντας η ίδια την ημέρα της διάγνωσης της ασθένειάς της είχε πει:«Ηταν 13 Απριλίου του 1992. Αξέχαστη μέρα. Είχα αποφασίσει να προχωρήσω σε μια επέμβαση αφαίρεσης ενός όγκου στο στήθος, για τον οποίο η βιοψία και η μαστογραφία που είχα κάνει νωρίτερα είχαν βγει αρνητικές. Δυστυχώς όμως δεν ήταν έτσι. Η επέμβαση έδειξε ότι τελικά ήταν καρκίνος. Στο άκουσμα της διάγνωσης έμεινα άλαλη, ενώ διάφορες σκέψεις περνούσαν αστραπιαία από το μυαλό μου. "Χριστέ μου -λέω- εσύ τώρα έχεις αποφασίσει τι θα γίνει με μένα. Ετσι δεν είναι; Επομένως, εγώ δεν έχω λόγο να ανησυχώ. Κάνε ό,τι νομίζεις..." Από κείνη τη στιγμή και μετά ήταν σαν να είχε φύγει από το σώμα μου! Πέρασαν ήδη 15 χρόνια από τη μέρα που ξεκίνησα τη μάχη μου για τη ζωή. Αγόρια και κορίτσια, η συνταγή για το φίλο μας τον καρκίνο είναι: Τον φοβόμαστε! Τον προσέχουμε! Τον προλαβαίνουμε! Τον πολεμάμε! Τον νικάμε!»
Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ. Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης. Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου