Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Παρέα» με Σαλπιγγίδη η επέκταση συμβολαίου του Καραγκούνη. Πόσο θα αυξηθούν οι αποδοχές του «Κάρα»

Τη μεγάλη προσφορά του Γιώργου Καραγκούνη εκτιμούν στον Παναθηναϊκό και προτίθεται να την ανταμείψουν προσφέροντας στον παίκτη ένα νέο συμβόλαιο που συνοδεύεται και από σημαντική αύξηση των αποδοχών του. Ταυτόχρονα προγραμματίζεται η επέκταση συμβολαίου και για τον Σαλπιγγίδη.
Ο πρόεδρος Νίκος Πατέρας και ο διευθυντής ποδοσφαίρου Κώστας Αντωνίου πρόκειται να καλέσουν τον Καραγκούνη εντός των προσεχών ημερών και πριν αρχίσουν οι επίσημοι αγώνες του Παναθηναϊκού για τη νέα περίοδο, για να του κάνουν την πρότασή τους. Υπάρχει μάλιστα το ενδεχόμενο αυτό να γίνει στις αρχές της επόμενης εβδομάδας, πριν την αναχώρηση της ομάδας για την Αυστρία. Πόσο θα αυξηθείΟ Καραγκούνης εισπράττει σήμερα 850.000 ετησίως και το νέο συμβόλαιο που θα του προτείνουν οι «πράσινοι», προβλέπει ακόμα μεγαλύτερες απολαβές. Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτές θα πλησιάζουν, συμπεριλαμβανόμενων και των μπόνους, το 1,3 εκατ. ευρώ. Ο Παναθηναϊκός θα προτείνει στον παίκτη να ανανεώσει τη συνεργασία του μέχρι το 2012, ώστε να κλείσει την καριέρα του στην ομάδα. Το τρέχον συμβόλαιο του αρχηγού του «τριφυλλιού» λήγει του χρόνου το καλοκαίρι. Η διοίκηση θέλει επίσης να προχωρήσει σε μια συμβολική χειρονομία, δίνοντας στον Καραγκούνη και τη φανέλα με τον αριθμό «10», αυτό όμως θα γίνει όταν θα παραχωρηθεί ο Κλέιτον σε άλλη ομάδα. Ο παίκτης θα δεχτεί να αλλάξει αριθμό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχει πρόβλημα να συνεχίσει να αγωνίζεται με το «21».Θα κληθεί και ο ΣαλπιγγίδηςΠάντως, ο Καραγκούνης δεν είναι ο μοναδικός ποδοσφαιριστής στον οποίο η διοίκηση του Παναθηναϊκού πρόκειται να προτείνει επέκταση της συνεργασίας τους. Πρόθεσή της είναι να κάνει το ίδιο και με τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη, το υπάρχον συμβόλαιο του οποίου λήγει το καλοκαίρι του 2010. Είναι μάλιστα πιθανό οι δύο παίκτες να κληθούν μαζί από τη διοίκηση

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…