Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναμένεται θερμό φθινόπωρο λόγω εξίσωσης ΑΕΙ - ΤΕΙ

Οι πρυτάνεις αντιδρούν σε διατάξεις του νομοσχεδίου που κατέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Αρης Σπηλιωτόπουλος και αφορά στη ρύθμιση θεμάτων του Πανεπιστημιακού και Τεχνολογικού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
Οι πρυτάνεις, σύμφωνα με τις δηλώσεις τους στο τέλος της συνεδρίασης, ζητούν από τον υπουργό να δώσει χρόνο ώστε να γίνει συζήτηση για όλα τα θέματα που τίθενται με το σχέδιο νόμου, και να κατατεθεί το νομοσχέδιο, όχι στο θερινό τμήμα της Βουλής, αλλά στην ολομέλεια από το φθινόπωρο.
Σε σύσκεψη των Πολυτεχνείων και Πολυτεχνικών Σχολών, που έγινε το πρωί πριν από τη συνεδρίαση των πρυτάνεων, επισημάνθηκε-όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση-:
«Εάν τα πανεπιστήμια ταυτιστούν με τα ΤΕΙ, τότε αμέσως θα δημιουργηθεί ένα κενό στην τεχνολογική εκπαίδευση, το οποίο θα κληθεί η ίδια η Πολιτεία να καλύψει με τη δημιουργία νέων ΤΕΙ, εκτός αν ο στόχος είναι η κάλυψη του εν λόγω κενού από επερχόμενα ιδιωτικά μορφώματα. Η θεσμοθέτηση της δυνατότητας συνεργασίας αποκλειστικά μεταξύ ΑΕΙ και ΤΕΙ χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό, με τα εμβαλωματικά μέτρα που υιοθετεί, καθιστά διάτρητα τα διπλώματα των Πολυτεχνείων πενταετών σπουδών, που δεν μπορούν να ισοτιμηθούν με τα πτυχία ΤΕΙ διάρκειας τριάμισι ετών. Η επικίνδυνη αυτή για το επίπεδο της Ανώτατης Παιδείας, ρύθμιση ολοκληρώνεται με το άρθρο 18 που θεσμοθετεί τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων νεοϊδρυόμενων τμημάτων ΤΕΙ με το προεδρικό Διάταγμα ίδρυσης του τμήματος, ενώ τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων των ήδη υφισταμένων τμημάτων, ρυθμίζεται με Προεδρικό Διάταγμα που εκδίδει το υπουργείο Παιδείας με μονομερή εισήγηση από το Συμβούλιο Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης».
Το Τεχνικό Επιμελητήριο με ανακοίνωσή του υιοθετεί όσα ανακοίνωσαν οι Πολυτεχνικές Σχολές και επισημαίνει ότι θα συντονίσουν από κοινού τις ενέργειες τους, «ώστε να αποτρέψουν την προσβολή του δημοσίου συμφέροντος και της ανώτατης δημόσιας παιδείας».EPT

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…