Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αξια το μετάλλιο


Με ψηλά το κεφάλι και κοιτώντας κατάματα τους εφευρέτες του μπάσκετ, Αμερικανούς, η εθνική μας ομάδα μπάσκετ των Εφήβων κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλήμα του Οκλαντ. Στον μεγάλο τελικό της διοργάνωσης ηττήθηκε με 88-80 από τις ΗΠΑ, αλλά μόνο θετικά συμπεράσματα και εντυπώσεις αφήνουν για το ελληνικό μπάσκετ και το μέλλον του οι εμφανίσεις των «παιδιών» του Γιώργου Βλασσόπουλου στο σπουδαίο τουρνουά της Νέας Ζηλανδίας. Οι δύο ομάδες μπήκαν στο γήπεδο διατηρώντας μια ισορροπία με την Ελλάδα να έχει μια πολύ ελαφρά υπεροχή, χωρίς κανένας από τους δύο αντιπάλους όμως να μπορεί να ξεφύγει και την πρώτη περίοδο να κλείνει 19-19. Τα πρώτα λεπτά όμως της δεύτερης περιόδου ήταν που καθόρισαν ουσιαστικά τον αγώνα. Οι ΗΠΑ μπήκαν στο παιχνίδι με ένα επιμέρους 16-1 με αποτέλεσμα να πάρουν μια διαφορά 15 πόντων (20-35, 14’50’’) η οποία ανέβηκε στους 16 πόντους (30-46, ημίχρονο). Ηταν και η μεγαλύτερη διαφορά στην αναμέτρηση, αφού ούτε η υπερπροσπάθεια της ελληνικής ομάδας στο τρίτο δεκάλεπτο δεν απέδωσε ουσιαστικά καρπούς. Έδωσε όμως αρκετές ελπίδες για ένα θετικό αποτέλεσμα.Η πιεστική άμυνα, κάποιες καλύτερες επιλογές στην επίθεση, πιο ομαδικό παιχνίδι και μεγαλύτερη προσπάθεια, κατέβασαν το δείκτη της διαφοράς ως και τους πέντε πόντους (48-53, 27’25’’). Η αστοχία στις βολές αποδείχθηκε καθοριστική στα τελευταία λεπτά του τρίτου δεκαλέπτου για την έκβαση της αναμέτρησης. Μέσα σε ένα τρίλεπτο η Ελλάδα είχε 3/9 από τη γραμμή της φιλανθρωπίας, με τις ΗΠΑ στο ίδιο διάστημα να μετρούν 6/6. Το τέταρτο δεκάλεπτο ανήκε σχεδόν ολοκληρωτικά στους Αμερικάνους, οι οποίοι ανέβασαν και πάλι τη διαφορά ως το +14 (51-65, 31’15’’), δίνοντας οριστικό τέλος στο παιχνίδι νωρίς στην τελευταία περίοδο. Οι ΗΠΑ έφτασαν στην επικράτηση και το χρυσό μετάλλιο με το τελικό 80-88.Τα Δεκάλεπτα: 19-19, 30-46, 51-60, 80-88Ελλάδα (Βλασσόπουλος): Παπαντωνίου 1, Κατσίβελης 5, Αγγελόπουλος, Μάντζαρης 3, Καραθανάσης, Παπανικολάου 12, Γεωργάκης 1, Σλούκας 17, Γιάνκοβιτς 8, Παππάς 16, Κασελάκης 15, Σαρικόπουλος 2.ΗΠΑ: Γκιμπς 13, Κάρι 9, Τέιλορ 18, Μακ 4, Τόμπσον 10, Γουάιτ 9, Χέιγουορντ, Σούρνα 1, Μίλερ 8, Κάστο, Μούλτρι 10, Τόμπκινς 6.
www.ethnos.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…