Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μένει στην Παιανία ο Μάντζιος, ανακοίνωσε Μαρίνο ο… Ατρόμητος



Σε ρυθμούς… μεταγραφικών θρίλερ κύλησε η Δευτέρα για τον Παναθηναϊκό, το ρόστερ του οποίου διαφοροποιήθηκε λίγο πριν το τέλος της προθεσμίας!
Όπως σας ενημέρωσε ο sportdog λίγο νωρίτερα, ο Μπράις Μουν είναι από απόψε παίκτης του ΠΑΟΚ για ένα χρόνο, καθώς οι «πράσινοι» τα βρήκαν την τελευταία στιγμή με τους Θεσσαλονικείς για τον μονοετή δανεισμό του Νοτιοαφρικανού που είχε προβληματίσει με τις φετινές του εμφανίσεις.Την θέση του στο ρόστερ της ομάδας πήρε ο Στέργος Μαρίνος που αποκτήθηκε άμεσα από το «τριφύλλι», με τον Ατρόμητο να βάζει στα ταμεία του ένα ποσό που φτάνει τις 150.000 ευρώ. Μάλιστα, οι Περιστεριώτες πρόλαβαν να ανακοινώσουν πρώτοι την συμφωνία ενώ αναμένεται και ανάλογη κίνηση από πλευράς Παναθηναϊκού.Η ανακοίνωση του Ατρόμητου:“Ο Στέργος Μαρίνος παραχωρήθηκε σήμερα με μεταγραφή στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Η ΠΑΕ Ατρόμητος εύχεται στον ποδοσφαιριστή καλή σταδιοδρομία”.Όσο για τον Μάντζιο, η μεταγραφή του στην Κιέβο Βερόνα με την μορφή δανεισμού για 1 χρόνο «κόλλησε» την τελευταία στιγμή! Οι πληροφορίες αναφέρουν πως οι δύο πλευρές δεν μπόρεσαν να ανταλλάξουν τα απαραίτητα έγγραφα εντός προθεσμίας και συνεπώς ο παίκτης «ξέμεινε» στην Παιανία και θα πρέπει να περιμένουμε τις επόμενες μέρες για να δούμε ποιο θα είναι το μέλλον του 26χρονου που ως τώρα δεν υπολογιζόταν… Άλλες πηγές αναφέρουν πως υπήρξε ένα οικονομικό χάσμα ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Κιέβο παρά την αρχική συμφωνία, όμως κάτι τέτοιο δεν επιβεβαιώνεται. Να σημειωθεί, πως η ιταλική ομάδα δεν έμεινε με «σταυρωμένα χέρια» και απέκτησε άμεσα τον Έλβις Αμπρουσκάτο της Τορίνο, που πάντως ήταν η εναλλακτική λύση για αυτούς, πίσω από τον Έλληνα διεθνή…Το απόγευμα της Δευτέρας, εξάλλου, η Σίβασπορ επανήλθε για τον Σίλβα Κλέιτον, όμως ο παίκτης δεν δέχτηκε να πάει στην Τουρκία με τους οικονομικούς όρους που του προτάθηκαν και όπως και ο Μάντζιος, παραμένει στον Παναθηναϊκό μέχρι… νεωτέρας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…