Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

4300 ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ...

Σε χρόνο καταστροφής των θέσεων εργασίας αναδεικνύεται το τελευταίο 12μηνο, ενώ οι προσλήψεις υπολείπονται των απολύσεων ακόμη και μέσα στο καλοκαίρι, περίοδο κατά την οποία αναμενόταν ότι η εποχική απασχόληση θα προσφέρει ευκαιρίες εργασίας.Το πιο καυτό δίμηνο της τουριστικής σεζόν, την περίοδο Ιουνίου-Ιουλίου, η ελληνική οικονομία αντί να ψάχνει για εργατικά χέρια έστελνε στην ανεργία 145.000 εργαζομένους, ενώ άλλοι 66.000 αποχωρούσαν (σύνταξη και αναζήτηση άλλης,καλύτερης εργασίας). Συνολικά το καλοκαίρι φέτος χάθηκαν 2.667 θέσεις εργασίας, πρωτοφανής εξέλιξη για την ελληνική αγορά εργασίας και προμήνυμα για τις διαστάσεις που θα λάβει η ανεργία μέσα στο χειμώνα, καθώς αναμένεται να προστεθούν και οι εποχικές απολύσεις.Σύμφωνα με τα στοιχεία της εγγεγραμμένης ανεργίας (ΟΑΕΔ) που συνυπολογίζει η Τράπεζα της Ελλάδος στις τακτικές Εκθέσεις της για την οικονομία, το διάστημα Ιούνιος 2008-Ιούλιος 2009 προστέθηκαν άλλες 91.000 άνεργοι και μόλις δύο μήνες (Απρίλιος και Μάιος) οι προσλήψεις υπερτερούσαν των απολύσεων-αποχωρήσεων (168.400 αρνητικό ισοζύγιο τους 10 μήνες και μόλις 77.230 θετικό ισοζύγιο τους 2 μήνες που αυξήθηκε η απασχόληση). Αξίζει να σημειωθεί ότι και αυτούς τους δύο μήνες του θετικού προσήμου στην απασχόληση οι τουριστικές επιχειρήσεις ενισχύθηκαν με 72 εκατ. ευρώ από τον ΟΑΕΔ προκειμένου να προσλάβουν 36.000 υπαλλήλους που απασχολούσαν και πέρυσι. Η σχετική εξαγγελία της υπουργού Απασχόλησης Φάνης Πετραλιά προέβλεπε ενίσχυση με 2.000 ευρώ για κάθε εργαζόμενο που θα επαναπροσληφθεί το δίμηνο Απριλίου-Μαΐου 2009. Και όπως αποκαλύπτουν τώρα τα στοιχεία της εγγεγραμμένης ανεργίας, οι εν λόγω υπάλληλοι στη συνέχεια... απολύθηκαν.Συνολικά μέσα σε ένα χρόνο, το δωδεκάμηνο Ιουνίου 2008-Ιουλίου 2009 απολύθηκαν 904.000 άτομα, μια «ανθρωπιστική καταστροφή», αφού κάθε εργάσιμη ημέρα (210 το έτος) απολύονταν περισσότερα από 4.300 άτομα. Ετσι, 1 στους 3 μισθωτούς οδηγήθηκε στο «Λογιστήριό» του και κλήθηκε να αντιμετωπίσει τις οικογενειακές ανάγκες με τα 454 ευρώ της μηνιαίας αποζημίωσης. Και αυτό το ποσόν μόλις για 3 έως 12 μήνες. Στοιχεία που, μαζί με τις απειλές Καραμανλή για νέο, διετές πάγωμα των μισθών, ερμηνεύουν το δημοσκοπικό εύρημα για τη φυγή των μισθωτών από το κυβερνών κόμμα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…