Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΚΟΠΙΑ για Π.Λ.Α.Κ.Α.!


Η διαφορά ποιότητας φάνηκε από τα πρώτα λεπτά της συνάντησης, με την Ελλάδα να μην δείχνει διατεθειμένη να δώσει δικαίωματα και, αποδίδοντας εξαιρετικά σε άμυνα κι επίθεση, έγινε... καπνός από το τζάμπολ! Ο Βασίλης Σπανούλης, όπως αναμενόταν, έδινε το ρυθμό με «συνοδηγό» το Νίκο Ζήση και ήδη από το 4'29'' το σκορ ήταν 18-3, με τον πρώτο να έχει 11 πόντους!Οι βοήθειες στην άμυνα έδιναν κλεψίματα, τα οποία με τη σειρά τους «εξαργυρώνονταν» σε αιφνιδιασμό, Μπουρούσης και Σχορτσιανίτης δεν είχαν πρόβλημα με αντίπαλη φροντ λάιν, τα Σκόπια δεν είχαν τρόπο να τα βγάλουν πέρα με την ελληνική άμυνα (σ।σ. μόλις 1/2β., 0/2δίπ. και 4/10τρίπ. μέχρι το 10') και η πρώτη περίοδος «έκλεισε» χαλαρά στο +15, 28-13.Τα Σκόπια δεν είχαν κάτι αξιόλογο να επιδείξουν, με εξαίρεση κάποιες θεαματικές ενέργειες του νατουραλιζέ Τζερεμάια Μάσεϊ προς το τέλος της δεύτερης περιόδου (9π. στο ημίχ.) και η ελληνική ομάδα με φρέσκα πόδια να περνούν στο παρκέ (βλ. Καλάθης, Κουφός, Πρίντεζης, Καλαμπόκης, Κουφός) και να συνεισφέρουν και στα δύο ακρά διατηρούσε εύκολα τη διαφορά σε υψηλά επίπεδα (34-13 στο 11'53'', 44-19 στο 16'33'', 52-28 στο 20').Η τρίτη περίοδος δεν ήταν εξίσου εντυπωσιακή για την Εθνική Ομάδα από πλευράς απόδοσης, αφού δεν απέφυγε το εύκολο λάθος (είχε 5 στο ημίχ. κι έδωσε άλλα 7 μέχρι το 30'), παρόλα αυτά η δουλειά γινόταν χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Στο 24'11', δε, ο Στράτος Περπέρογλου έφτασε τους 8 πόντους και η διαφορά για πρώτη φορά το +30, 63-33. Έτσι η τέταρτη και τελευταία περίοδος ήταν ό,τι καλύτερο για τον Γιόνας Καζλάουσκας να ξεκουράσει σε μεγάλο βαθμό τους βασικούς του και δώσει χρόνο και στους Γλυνιαδάκη και Καϊμακόγλου, που, με τη σειρά τους, βοήθησαν να έρθει το τελικό 86-54Επόμενος αντίπαλος αύριο βράδυ (8.15μ.μ., ΝΕΤ) η Κροατία...Τα δεκάλεπτα: 28-13, 52-28, 69-37, 86-54Ελλάδα (Καζλάουσκας): Καλαμπόκης 5 (1), Μπουρούσης 11 (1τρίπ., 8ρ.), Ζήσης 8, Σπανούλης 17 (5/8δίπ., 0/1τρίπ., 7/8β., 4ρ., 3ασ., 5λ.), Καλάθης 4, Φώτσης (6ρ.), Πρίντεζης 6, Γλυνιαδάκης 5, Καϊμακόγλου 3 (1), Κουφός 6, Περπέρογλου 10 (2), Σχορτσιανίτης 11Σκόπια (Άρσιτς): Στεφάνοφ Β. 3 (1/6τρίπ.), Μιρακόφσκι 3 (1/3τρίπ.), Στεφάνοφ Ρ. 2, Στογιανόφσκι Β. 6, Μπλαζέφσκι, Τασόφσκι, Γκετσέφσκι 9 (1τρίπ., 6ρ.), Άντιτς 9 (1/4τρίπ.), Στογιανόφσκι Ντ. 2, Μάσεϊ 12 (1), Σαμαρντζίσκι 8Μικρά-μικρά από την Arena Poznan-Ζήσης, Σπανούλης, Περπέρογλου, Φώτσης και Μπουρούσης η αρχική πεντάδα για την Εθνική Ομάδα. Στεφάνοφ, Στογιανόφσκι, Τασόφσκι, Γκετσέφσκι και Άντιτς αυτή για τα Σκόπια.-Χαλασμός κατά την ανάκρουση των εθνικών ύμνων, με τους Έλληνες να αποδοκιμάζουν αυτόν των Σκοπίων και τους Σκοπιανούς τον ελληνικό...-Περίπου μισή ώρα πριν από το τζάμπολ και εντός του γηπέδου βρίσκονται περίπου 150 Σκοπιανοί (σ.σ. υπολογίζεται να φτάσουν τους 350), οι οποίοι κι αποδοκίμασαν την αποστολή της Ελλάδος μόλις αυτή εμφανίστηκε στο παρκέ για το καθιερωμένο ζέσταμα. Στο πλευρό της Εθνικής Ομάδος αναμένεται να βρίσκονται περίπου 100 Έλληνες, που δεν έχουν κάνει ακόμα την είσοδό τους.-Η συνάντηση Σκοπιανών κι Ελλήνων φιλάθλων ήταν αναπόφευκτη λίγη ώρα πριν εισέλθουν στην Poznan Arena. Περίπου 20 Έλληνες ήταν παρόντες την ώρα που ένα πούλμαν με 60 Σκοπιανούς έκανε την άφιξή του, με τους τελευταίους να μη χάνουν και πάλι την ευκαιρία να προκαλέσουν, φωνάζοντας «gypsy» (σ.σ. «γύφτοι»), «Macedonia» και «United Macedonia». Η ένταση περιορίστηκε με την άμεση επέμβαση της αστυνομίας.-Το προκλητικό πανό με το «Kick Hell-ASS!», που φέρουν μαζί τους οι Σκοπιανοί, δεν είναι το μόνο που κάνει το μάτι των Ελλήνων να... γυρνάει. Οι περισσότεροι που βρίσκονται στις κερκίδες του γηπέδου κυκλοφορούν με μπλούζες με τα διακριτικά «Macedonia», ενώ μέχρι και μία δημοσιογράφος των Σκοπίων έχει πάρει τη θέση της φορώντας ποδοσφαιρική φανέλα με το #7 και φυσικά το «Macedonia»...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…