Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Άλλο ένα θανατηφόρο εργατικό ατύχημα

Ολοένα και αυξάνονται οι εργαζόμενοι που χάνουν τη ζωή τους κατά την διάρκεια της δουλειάς, κυρίως εξαιτίας της παντελούς έλλειψης των προβλεπόμενων μέτρων ασφάλειας।Τελευταίο θύμα στην μάχη για το μεροκάματο είναι ένας Λιθουανός οικονομικός μετανάστης, 45 ετών, ο οποίος εργαζόταν σε εργοτάξιο της κατασκευαστικής εταιρείας «Άκτωρας», που έχει αναλάβει την υλοποίηση ενός δημόσιου έργου στη Νεάπολη Λασιθίου।Ο άτυχος οικονομικός μετανάστης βρήκε τραγικό θάνατο την Πέμπτη, όταν κεραυνοβολήθηκε από ρεύμα υπερυψηλής τάσης 20।000 volt। Ο εργάτης βρισκόταν σε χαντάκι με μεγάλο βάθος τοποθετώντας μεταλλικούς αγωγούς ύδρευσης. Θέλησε κάποια στιγμή να ανέβει στην επιφάνεια, πιάνοντας τα συρματόσχοινα του ανυψωτικού μηχανήματος. Όμως η κορυφή του γερανού πλησίασε σε απόσταση ενός μέτρου από τα καλώδια υψηλής τάσης, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το φαινόμενο της «υπερπήδησης» ηλεκτρικού ρεύματος, λόγω της καλής αγωγιμότητας των μετάλλων του μηχανήματος. Το ρεύμα των 20.000 volt διαπέρασε το γερανό και κεραυνοβόλησε τον 40χρονο. Ο νεαρός χειριστής-οδηγός του γερανού σώθηκε, αφού το κουβούκλιο στο οποίο καθόταν, είναι καλυμμένο από πλαστικό για να προστατεύει από το ρεύμα. Στον τόπο του εργατικού δυστυχήματος έφτασε σε λίγα λεπτά ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, που μετέφερε τον εργάτη σε λίγα λεπτά στο Κέντρο Υγείας Νεάπολης. Εκεί οι γιατροί διαπίστωσαν απλά τον θάνατό του.Και σε αυτό το περιστατικό δεν είχαν ληφθεί τα προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας, και σύμφωνα με τον πρόεδρο της Περιφέρειας Κρήτης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ηλεκτρολόγων κ. Θοδωρή Αγγουράκη, ο εργοδηγός ή ο επιβλέπων μηχανικός δεν ήταν παρών την ώρα των συγκεκριμένων τεχνικών εργασιών. Μάλιστα όπως υπογραμμίζει ο κ. Αγγουράκης σύμφωνα με τη νομοθεσία, όση ώρα διαρκούσαν αυτές οι εργασίες, θα έπρεπε ο επιβλέπων του έργου εργοδηγός ή μηχανικός να ήταν εκεί και να δίνει τις κατάλληλες οδηγίες τόσο στον εργάτη όσο και στο χειριστή του μηχανήματος. «Πολύ φοβάμαι ότι δεν θα είναι το τελευταίο εργατικό δυστύχημα αυτού του είδους. Έχει διαπιστωθεί ότι ειδικά στα μεγάλα εργοτάξια όπου εκτελούνται τέτοιου είδους εργασίες, δεν λαμβάνονται τα μέτρα ασφαλείας που προβλέπονται από το νόμο, ενώ είναι γνωστό όταν περνούν καλώδια υπερυψηλής τάσης της ΔΕΗ, κανονικά ο επιβλέπων του έργου θα πρέπει να ζητάει ακόμα και τη διακοπή παροχής του ηλεκτρικού ρεύματος στο σημείο για όσο διάστημα διαρκούν τέτοιου είδους επικίνδυνες εργασίες».Πηγή: tolmi.grZougla.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…