Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ποδοσφαιρο Super League Β Εθνική Γ Εθνική Κύπελλο hellas online Eρασιτεχνικές Κατηγορίες Champions League EURO 2008 Europa League Ευρωπαϊκά Πρωταθλήμα



Ο άνθρωπος του ανέδειξε τον Σωτήρη Νίνη, ο Βίκτορ Μουνιόθ, εξέφρασε την απορία του γιατί στον Παναθηναϊκό δεν ασχολούνται όσο θα έπρεπε με τον 19χρονο άσο. Παράλληλα, μίλησε για τη θέση που θα πρέπει να αγωνίζεται ο νεαρός επιθετικός του «τριφυλλιού», ενώ εξέφρασε την πεποίθηση πως έχει την τεχνική να αγωνιστεί («με κλειστά μάτια») σε ένα πρωτάθλημα όπως η Πριμέρα Ντιβιζιόν.
«Ενα από τα σημαντικότερα είναι η προετοιμασία. Εφόσον φέτος δούλεψε για πρώτη φορά μαζί με την ομάδα το καλοκαίρι, θα του βγει σε πολύ καλό στη διάρκεια της σεζόν», ήταν τα πρώτα του λόγια στην «Εξέδρα» και συμπλήρωσε: «Δεν είναι μόνο η σωματική δουλειά, αλλά και το ότι εκεί είχε την ευκαιρία να δεθεί ακόμα περισσότερο με τους συμπαίκτες του, καθότι η προετοιμασία είναι μία ιδιαίτερη περίοδος σύσφιξης σχέσεων. Πάντως, επειδή με έχουν ρωτήσει αρκετές φορές, εγώ τον Νίνη δεν τον φοβάμαι. Έχει απίστευτη τεχνική, που δεν είδα σε άλλον Ελληνα ποδοσφαιριστή». Ο Ισπανός προπονητής στη συνέχεια εξέφρασε την απορία του γιατί στον Παναθηναϊκό δεν δουλεύουν όσο θα έπρεπε να τον Νίνη: «Ο Νίνης θα μπορούσε να σταθεί με κλειστά μάτια ακόμα και στην Ισπανία. Το ζήτημα όμως είναι να δουλευτεί. Γιατί στον Παναθηναϊκό δεν έχουν εστιάσει σε αυτό, ασχολούμενοι συνεχώς μαζί του; Αυτό δεν το καταλαβαίνω. Να έχεις ένα τέτοιο διαμάντι και να μην παλεύεις να το κατεργαστείς;», αναρωτήθηκε ο 52χρονος τεχνικός, «Μου αρέσει δεξιά» Οσο για το ποια είναι η θέση που του ταιριάζει στον αγωνιστικό χώρο, ο πρώην τεχνικός του Παναθηναϊκού έδειξε την προτίμησή του για το δεξιό άκρο της μεσαίας γραμμής. «Ο Νίνης πλέον βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι. Εχει περιθώριο ακόμα, αλλά όχι πολύ χρόνο για χάσιμο. Θα πρέπει λοιπόν να του δείξουν εμπιστοσύνη. Αυτό που χρειάζεται είναι πολλά συνεχή παιχνίδια για να αποκτήσει ρυθμό και αυτοπεποίθηση. Στη γραμμή εμένα μου αρέσει καλύτερα. Ωστόσο, λόγω της τεχνικής και της κάθετης πάσας του, μπορεί εξίσου καλά να παίξει και ως επιτελικός μέσος ή ακόμα και πίσω από τον επιθετικό. Θεωρώ πάντως ότι όπου και να βρεθεί μπορεί να κάνει τη διαφορά και πως δεν θα αργήσει όχι μόνο να γίνει βασικός, αλλά και να κάνει τους Ευρωπαίους να ασχοληθούν μαζί του. Απλά, προς Θεού, μην αφήσετε αυτό το ταλέντο να πάει χαμένο. Βάλτε τον να παίξει!», δήλωσε σχετικά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ.
Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης.
Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την …

Χαμός με το σποτ του Λαφαζάνη για το Νομισματοκοπείο

Το πρώτο προεκλογικό σποτ της Λαϊκής Ενότητας «έσπασε ταμεία» στην κυριολεξία, αφού προκάλεσε αίσθηση με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη πρωταγωνιστή να μπαίνει σε ένα ταξί και να αυτοτρολάρεται.
Όπως είναι φυσικό, τα social media πήραν την σκυτάλη και άρχισε το γλέντι:

ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...

Ένα τετράτροχο ποδήλατο θαλάσσης, με τις ρόδες του να αγγίζουν σε διάμετρο περίπου το ενάμιση μέτρο η κάθε μία, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μαγνήτισε τα βλέμματα όλων όσων έτυχε χθες να βρίσκονται στο λιμάνι του Αγιοκάμπου.
Πολλοί το χαρακτήρισαν σαν «τρακτέρ της θάλασσας», λόγω του σχήματος των τροχών του, αλλά παρόλη την ογκώδη κατασκευή του εντυπωσίασε για την ευελιξία που κινήθηκε στην επιφάνεια της θάλασσας και για την εύκολη χρήση του.
Ο Λαρισαίος εμπνευστής και κατασκευαστής του, κ. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε χθες τη δέκατη κατά σειρά δοκιμή της ευρεσιτεχνίας του, στο λιμάνι, στο πλαίσιο των προσπαθειών που κάνει εδώ και χρόνια για να καταλήξει στην τελική και ιδανική μορφή της κατασκευής του. «Κάθε φορά μέσα στο νερό εντοπίζω τα λάθη που μπορεί να έχω κάνει και τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να τελειοποιήσω την κατασκευή», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος, ένα ανήσυχο πνεύμα, που σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής του νέου μοντέλου του, αναζητούσε τα στο…