Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΓΕΦΥΡΑ ΓΙΓΑΝΤΑΣ 48 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ...


ΤΗΕ ΙΝDΕΡΕΝDΕΝΤ - Του CLΙFFΟRD CΟΟΝΑΝ(αναδημοσίευση από ΤΑ ΝΕΑ)Θα κοστίσει 73 δισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 7,6 δισεκατομμύρια ευρώ), θα έχει μήκος 48 χιλιόμετρα, θα μπορεί να αντέξει σεισμούς 8 Ρίχτερ και την πρόσκρουση πλοίου 300.000 τόνων. Το νέο τεχνολογικό θαύμα της Κίνας, η μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα στον κόσμο, που θα συνδέσει το Χονγκ Κονγκ με το Μακάο (τη λεγόμενη Μέκκα του τζόγου) και το Ζουχάι (την επονομαζόμενη Κινεζική Ριβιέρα), άρχισε ήδη να κατασκευάζεται και θα ολοκληρωθεί το 2016. Η κλίμακα του έργου που θα δεσπόζει σε λίγα χρόνια στο... Δέλτα του ποταμού Περλ θα κόβει την ανάσα. Πρόκειται για ένα από τα πλέον περίπλοκα, τεχνικά σχέδια στην ιστορία των μεταφορών- της Κίνας και του κόσμου ολόκληρου. Δεν υπάρχουν πολλές γέφυρες, για παράδειγμα, που να μετατρέπονται κάποια στιγμή σε υποθαλάσσια σήραγγα, όπως θα συμβεί με τη συγκεκριμένη κοντά στο αεροδρόμιο Τσεπ Λαπ Κοκ, στο νησί Λαντάου. Ούτε υπάρχουν πολλές γέφυρες που να προϋποθέτουν την κατασκευή δύο τεχνητών νησιών- το ένα, ανοιχτά του Ζουχάι, θα χρησιμεύει ως τελωνείο για όσους περνούν από το Χονγκ Κονγκ στο Μακάο.Τα προβλήματα. Σήμερα, ο περισσότερος κόσμος που κάνει αυτή τη διαδρομή χρησιμοποιεί τα φεριμπόουτ που διασχίζουν το Δέλτα του ποταμού Περλ. Αυτά όμως δεν μεταφέρουν οχήματα, δεν λειτουργούν τη νύχτα και είναι ευάλωτα στους τυφώνες τους καλοκαιρινούς μήνες. Η γέφυρα θα έχει έξι λωρίδες κυκλοφορίας και θα μειώσει στο μισάωρο, από τρεις με τέσσερις ώρες που διαρκεί σήμερα, τη μετάβαση από το Χονγκ Κονγκ στο Μακάο και το γειτονικό Ζουχάι. Θα δώσει λοιπόν σημαντική ώθηση στην εμπορική κίνηση. Άλλωστε οι μεγάλες βιομηχανικές πόλεις στο Δέλτα του ποταμού Περλ αποτελούν τον κινητήρα της οικονομικής ανάπτυξης της Κίνας τις τελευταίες τρεις δεκαετίες: η περιοχή συνεισφέρει περίπου το 40% του ΑΕΠ της χώρας.Οι εργασίες. Στο Χονγκ Κονγκ και το Μακάο όλοι μιλούν για τα έργα που μόλις άρχισαν. Δεν είναι όμως όλοι ευτυχισμένοι. Κάποιοι κάτοικοι του Χονγκ Κονγκ ανησυχούν πως, όταν ολοκληρωθεί η γέφυρα, πολλοί ταξιδιώτες θα περνούν από εκεί χωρίς να σταματούν. Όσο για τους οικολόγους, αυτοί έχουν άλλες ανησυχίες: τα λευκά δελφίνια, τα «πάντα των ωκεανών». Μόλις 2.000 από αυτά έχουν απομείνει στην Κίνα και τα μισά ζουν στην εκβολή του ποταμού Περλ. «Το πιο δύσκολο κομμάτι του σχεδιασμού ήταν να επιτύχουμε τον ελάχιστο περιβαλλοντικό αντίκτυπο», λέει ο Ναέμ Χουσεΐν, υπεύθυνος της εταιρείας κατασκευής, της Αrup, με έδρα τη Βρετανία. Η ομάδα του φρόντισε να ελαχιστοποιήσει το μέγεθος και τον αριθμό των υποθαλάσσιων κολονών στήριξης της γέφυρας. Ο Δήμος του Ζουχάι φτιάχνει για τα δελφίνια ένα θαλάσσιο πάρκο 466 τετραγωνικών χιλιομέτρων. Πέραν αυτών, μιλάει μόνο η οικονομία.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ. Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης. Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την

O πωλών επί πιστώσει και ο πωλών τοις μετρητοίς

«Ήμουν κι εγώ στο κότερο...»

Με τους παίκτες του Παναθηναϊκού γιόρτασε χθες το βράδυ τα γενέθλια του ο Νίκος Πατέρας, στο πολυτελέστατο κότερό του «Adamas II». Ο νέος πρόεδρος του «τριφυλλιού» κάλεσε το ποδοσφαιρικό τμήμα στο... φτωχικό του, τους παρέθεσε δείπνο, παρακολούθησαν όλοι μαζί την αναμέτρηση του Ολυμπιακού εναντίον της Ανόρθωσης και τους μοίρασε δώρα. Ένα λευκό μπλουζάκι με φωτογραφία του κότερου μπροστά που από κάτω, ως λεζάντα, ανέφερε: «Ήμουν κι εγώ στο κότερο...»! Οι αφίξεις Πρώτος έφτασε στο κότερο ο Γιώργος Καραγκούνης (20:50) και ακολούθησαν αμέσως μετά οι Πετρόπουλος και Γκαλίνοβιτς. Στις 20:55 ήταν η σειρά του Χενκ τεν Κάτε και των συνεργατών του (Λεμ, Σνούι) και στη συνέχεια έφτασαν οι Μάτος, Χριστοδουλόπουλος, Γκάμπριελ και Σόουζα. Στις 21:00 έκανε την εμφάνισή του ο Νίκος Πατέρας και λίγη ώρα αργότερα μαζεύτηκαν και οι υπόλοιποι: Αναστασίου, Λεοντίου, Τζιόλης, Ζιλμπέρτο, Νίλσον, Μουν, Σιόντης, Μελίσσης, Καρνέζης, Νίνης, Βύντρα, Αντωνίου, Παπαβασιλείου, Αντωνιάδης, Ρουκάβινα Κλέιτον, Γκούμας