Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πάτρα: Μπλόκα για τους ανασφάλιστους

Τρακάρατε και προκαλέσατε απλά υλικές ζημιές και δεν έχετε ασφαλίσει το ΙΧ σας; Σας σταμάτησε τυχαία τροχονόμος και διαπιστώστε ότι σας έληξε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο προ διημέρου; Και στις δύο περιπτώσεις θα...
αντιληφθείτε ότι χίλιες φορές να είχατε έγκαιρα ανανεώσει την ασφάλειά σας, καθώς η συγκεκριμένη παράβαση θα επιφέρει σοβαρό πλήγμα στο πορτοφόλι σας…

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί σε τροχαίο ότι δεν διαθέτετε ασφάλεια, τότε σας αφαιρείται η άδεια του οχήματος μαζί με τις πινακίδες για δύο χρόνια. Αυτό γίνεται είτε στην περίπτωση που σπάσατε το φτερό κάποιου είτε προκλήθηκε σοβαρός τραυματισμός ή σε θανατηφόρο δυστύχημα. Ο νόμος είναι σαφής και δεν κάνει εξαιρέσεις, ενώ δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής των στοιχείων με την υποβολή ένστασης.

Το φαινόμενο να κυκλοφορούν χιλιάδες ανασφάλιστα οχήματα στην Πάτρα απασχολεί έντονα την Τροχαία Πατρών, καθώς πανελλαδικά έχει διαπιστωθεί ότι τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα φθάνουν το ένα εκατομμύριο (!).

Η εντολή του διοικητή της Τροχαίας Πατρών Βασίλη Διαμαντόπουλου είναι οι αστυνομικοί να κάνουν τυχαίους ελέγχους σε διάφορα σημεία της Πάτρας για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων και δικύκλων.

Σε περίπτωση που εντοπιστεί κάποιος οδηγός να κυκλοφορεί με ανασφάλιστο όχημα σε τυχαίο έλεγχο της Τροχαίας χωρίς να είναι υπαίτιος τροχαίου, τότε αφαιρούνται η άδεια κυκλοφορίας και οι πινακίδες για δέκα ημέρες.

Ωστόσο το πρόστιμο σε αυτή την περίπτωση είναι βαρύ: 500 ευρώ για ΙΧ και 250 ευρώ για δίκυκλα.

Μόνο που για να επιστραφούν η άδεια και οι πινακίδες θα πρέπει να προσκομιστούν στην Τροχαία ασφαλιστήρια συμβόλαια, ότι το όχημα ή το δίκυκλο είναι όντως ασφαλισμένο.

Σε περιπτώσεις δημοσίας χρήσεως φορτηγών και λεωφορείων, το πρόστιμο φθάνει τα 1.000 ευρώ.

Τα παραπάνω ποσά πληρώνονται ολόκληρα και δεν δίνεται η δυνατότητα να μειωθούν στο μισό, όπως γίνεται σε άλλες τροχαίες παραβάσεις.

Πρέπει να τονιστεί, επίσης, στους οδηγούς ότι το πρόστιμο των 500 ευρώ για ΙΧ και 250 για δίκυκλο καλούνται να το πληρώσουν ακόμα και εάν διαπιστωθεί ότι δεν έχει περάσει ένας μήνας από την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου.

Πολλοί οδηγοί κυκλοφορούν με ληγμένη ασφάλεια, θεωρώντας ότι εφόσον δεν είχε περάσει ένας μήνας από την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου, δεν θα έχουν σοβαρές κυρώσεις. Αυτό, όμως, έχει αλλάξει και το όχημα θεωρείται ανασφάλιστο ακόμα και εάν έχουν περάσει 10 λεπτά από την ώρα που αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο και αυτό δεν έχει ανανεωθεί. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός θα πρέπει να πληρώσει τα τριπλά για να του επιστραφούν οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας.

«Αξίζει να μεριμνήσει κανείς να πληρώσει έγκαιρα την ασφάλειά του, γιατί το πρόστιμο δεν μπορεί να το αποφύγει» σημειώνει ο Βασίλης Διαμαντόπουλος, διοικητής της Τροχαίας Πατρών.

Πολλοί είναι οι οδηγοί που έχουν βρεθεί σε περιπέτειες όταν ενεπλάκησαν τυχαία σε τροχαίο και διαπιστώθηκε επί τόπου ότι είχε λήξει η ασφάλειά τους. Πληροφορήθηκαν ότι για δύο χρόνια θα τους αφαιρεθεί η άδεια και οι πινακίδες, οπότε μοναδική επιλογή για να κυκλοφορήσουν ήταν να αγοράσουν άλλο αυτοκίνητο ή να δανειστούν από συγγενικό τους πρόσωπο. Η συγκεκριμένη παράβαση μάλιστα αποστέλλεται στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, οπότε ακόμα και εάν κάποιος επικαλεστεί σοβαρό λόγο, δεν έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την παράβαση.

pelop.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανδρέας Παπανδρέου – Το ωροσκόπιό του. Ένα μεγάλο αφιέρωμα, αστρολογικό και όχι μόνο!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου του 1919 στη Χίο από την Σοφία Μινέϊκο και τον Γεώργιο Παπανδρέου με το παλιό όμως ημερολόγιο.Αρα η ημερομηνία γέννησής του είναι 18/2/1919.Σημαντική πολιτική μορφή, άσχετα με το αν κάποιος ήταν οπαδός του ή όχι.Πρωταγωνίστησε στην πολιτική ζωή του τόπου, επιφέροντας ΑΛΛΑΓΗ. Τα οράματά του ήταν συγκεκριμένα, διατυπώνοντάς τα με σαφή και κατανοητό τρόπο, προχωρώντας στην υλοποίησή τους με τρόπους φιλολαικούς και αποτελεσματικούς.Οι προοδευτικές δυνάμεις και η Αριστερά, οφείλουν στον Ανδρέα Παπανδρέου το γεγονός πως μπόρεσαν να εκφρασθούν, να καθορίσουν τις εξελίξεις, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.Το 1980 για παράδειγμα, τα βιβλία των Νέων Ελληνικών στα σχολεία δεν εμπεριείχαν «Ρίτσο» και αρκούνταν στον «Ερωτόκριτο», πράγμα που άλλαξε εκείνοςαπαλλάσσοντας τα βιβλία από το χρώμα της διάκρισης. Σ' αυτόν οφείλεται η σημερινή μορφή της οργάνωσης των κομμάτων.Πλησίασε το λαό, με την εξαιρετική του ικανότητα να επικοινωνεί με αυτόν και την

O πωλών επί πιστώσει και ο πωλών τοις μετρητοίς

«Ήμουν κι εγώ στο κότερο...»

Με τους παίκτες του Παναθηναϊκού γιόρτασε χθες το βράδυ τα γενέθλια του ο Νίκος Πατέρας, στο πολυτελέστατο κότερό του «Adamas II». Ο νέος πρόεδρος του «τριφυλλιού» κάλεσε το ποδοσφαιρικό τμήμα στο... φτωχικό του, τους παρέθεσε δείπνο, παρακολούθησαν όλοι μαζί την αναμέτρηση του Ολυμπιακού εναντίον της Ανόρθωσης και τους μοίρασε δώρα. Ένα λευκό μπλουζάκι με φωτογραφία του κότερου μπροστά που από κάτω, ως λεζάντα, ανέφερε: «Ήμουν κι εγώ στο κότερο...»! Οι αφίξεις Πρώτος έφτασε στο κότερο ο Γιώργος Καραγκούνης (20:50) και ακολούθησαν αμέσως μετά οι Πετρόπουλος και Γκαλίνοβιτς. Στις 20:55 ήταν η σειρά του Χενκ τεν Κάτε και των συνεργατών του (Λεμ, Σνούι) και στη συνέχεια έφτασαν οι Μάτος, Χριστοδουλόπουλος, Γκάμπριελ και Σόουζα. Στις 21:00 έκανε την εμφάνισή του ο Νίκος Πατέρας και λίγη ώρα αργότερα μαζεύτηκαν και οι υπόλοιποι: Αναστασίου, Λεοντίου, Τζιόλης, Ζιλμπέρτο, Νίλσον, Μουν, Σιόντης, Μελίσσης, Καρνέζης, Νίνης, Βύντρα, Αντωνίου, Παπαβασιλείου, Αντωνιάδης, Ρουκάβινα Κλέιτον, Γκούμας